Saturday, February 23, 2019

Csilikém mûvelõdik...


Miota negylabuakkal koteleztem el magam nagyon ritkan megyek el hosszabb idore, gondolok itt a tobb napos utakra.Nem fogom rajuk, szeretek hazajonni viszonylag gyorsan..vagyis hetek szoba sem johetnek .
A szombat amikor itthon vagyunk/vagyok ezert eleg egyforman zajlik.Reggel koran kelek, ellatni oket, bar a Kisasszony szeret lustalkodni, o eleg sokaig alszik.Ha mar ugyis felebredtem, beinditom a mosogepet, kesobb a szaritot, a kenyersutot, a lassu kuktam, a mosogatast.Mikozben porszivizom, fejben meggyozom magam a kompjuterizalt porszivo megvetelere, az is onmaga dolgozik.Aztan tovabbkepzelem, elmeletben megtervezem a robot portorlot, az ablakpucolot es a legfontosabbat, a panirozot:D Az ablakpucolas kulso megoldasa lenne a dronnal iranyitott robotkar pl. A huspanirozo regi elkepzeles..valami harom serpenyos, egyikbol a masikba atemelos elkepzeles..a lenyeg,hogy a kezunk vagy a villa amivel csinaljuk ezt az egeszet megussza.
Tehat ma is elindultak a gepek, nekem rengeteg idom lett..aztan a magassarkulistam egyik pontja egy Kepkiallitas megtekintese,,erre mentunk el Csilikemmel.Neki sem art muvelodni gondoltam. Ugy kepzeltem setalunk, nezelodunk, kozepen le is lehet ulni, kivalasztani egy kepet es azt nezni sokaig, vagyis elemezni, mint a  verseket kellett es hogy utaltuk..a masik teremben aztan talaltam egy kepet, nem volt meg felakasztva..ez lett a KEP,,nezegettem, aztan itthon is..a pasi a tengeren egy csonakban , vajon hova akarja dobni a kotelet,,inkabb nem irom le mire jutottam...
A galeria mellesleg nincs messze, havonta cserelodik a tema ,a mai Eg es a Tenger volt,de nekem az nem tetszett igy a masik oldalt fotoztam.Pl volt egy kep ahol egy kisfiu furdokadban ul , az ablakon meg egy halalfej nez be..na most komolyan itt vajon mire gondolhatott a muvesz?!?
A masik oldalon a pipacsok legalabb hazavittek kepzeletben..most koradelutan van , sut a Nap, majdnem plusz tartomanyban vagyunk es jo kedvunk van,Csilikem sokkal okosabban nez a tarlat ota:)