Thursday, February 14, 2019

Valentin napra/1.( fiuk/ferfiak)

Meg csukott szemmel fekudtem az alom es ebredes hataran, talan 6 ora korul lehet tippeltem, mivel a kakukkos ora ebresztojet eloszor otkor hallottam.Ma lenne Lolam 7 eves, sajdult a szivembe ,csukott szemmel dobtam neki egy puszit..aztan eszembe jutott az esti tervem, meggyozodtem a ferjemrol,hogy alszik, folkeltem.Eloszor kisiettem Pandat nezni, hazajott e..igen a lepcson ult es vart duzzogva..kinyitottam az ajtot, felig lepett be, amikor tusszentett egyet es komolyan mondom ram nezett..legyen buntudatom,hogy eddig aludtam..hat nem volt.O is csak egy fiu, aki a megfazasbol akar nagyot alakitani,mintha en kuldenem csavarogni.
Utana furdoszoba, hajam osszekotottem, megmosakodtam, irany a konyha.Van egy sziv alaku formam, ebbe ontottem amerikai palacsintamasszat..nem volt a legjobb otlet..ha lassan , sokaig sutottem , megegett..ha idoben kihuztam szetfolyt..azert ki lehet venni a format,mi is akar lenni,,leontottem juharsziruppal, teaval bevittem a ferjemnek..meg aludt.Kicsivel kesobb visszamegyek, mar az egyik eltunt a tanyerrol..gyorsan kerdezem lattad milyen alaku volt? csak a telefonjaval vilagitott..igen mondja..na milyen kerdezem..hat olyan na..vagyis lebukott, csak ette..mondom neki en ezert benaztam a konyhaban a sziv alakkal? de szerencsed van, mielott behoztam lefotoztam:D
B.nak is keszitettem reggelit..mar indul, szaladok a sziv alaku fankkal zacskoban, ez a tied mondom, Happy V. day!..anya, en ezt most nem tudom megenni..persze a dietaja..ok ok csak egy szep szandek volt reszemrol, mondom..koszi, ad puszit a homlokomra..persze, mert nem latja senki..a fiuk ugyanis egyszercsak megvaltoznak..ciki ha iskola elott masok szeme lattara puszit adsz, a becenevet mondod, felhivod ha kesik  sorolhatnam..en meg ilyenkor sziv alaku lufikkal lebegve maszkalok a fejem korul..persze csak kepzeletben:) de az amugy is mindig forrasban levo erzelmeim ilyen napon aztan igazan rotyognak..
B. elment, vissza a ferjemhez..lassan o is indulna..de en mar elkeszitettem zacskoban sziv alaku dobozban marcipan falatok, hozza egy kartya..az elejen egy csaj  alairva kiss me...ez tetszett meg benne, ezert vettem meg..szoval odaallok ele..o hebeg, hogy majd delutan, nem akkor szoktuk? mondom de, Te majd akkor de en most..szoval Hapy Valanetine's day es atadom...kiveszi...a lapot azonnal szetnyitja....mondom a lapon van valami azt kell csinalnod..olvassa az irasom, nem erti..ok vegul kiveszem a kezebol, osszehajtom es mutatom a szoveget...lassan leesik, he kissed me:D nevetesek kozepette O is elmegy..
A kutyak..Csilikem eloszed egy jol elrejtett ragcsalnivalot..Bambi szalad, hatha o is kap belole..Csilit nem erdekli milyen nap van, erosen ramorog..nos, fiu o is.
A kisasszony alszik, o mindig szeret sokaig aludnii, lustalkodni.
A madarak duruzsolnak..mosolygok rajtuk, kozben elkeszulok en is, megyek vasarolni a fozeshez.Egy szupercenrtumba szaladok el, pedig oriasi, de a teank amit szeretunk csak ott kaphato..honeybush-orange..eszmeletlen finom izu.
Tolom a kocsim, a kozelemben meg 2 masik no, nem siet egyikunk sem , a radiobol a stand by me szol..az egyik no vegul felnevet, mindharman a radioval enekeljuk halkan:)
Van egy Phil Collins dal..a szovege valahogy igy kezdodik..anya mi az a szerelem? adas kapas valaszol neki..a szerelem es a szeretet is ilyen.Adunk es kapunk , ha nem is mindig ugyanazon idoben...
foltyt. kov.