Sunday, February 10, 2019

beszéljünk divatról...

 Most,hogy raeszmeltem milyen reg vettem reszt divatbemutaton , akar eloben, akar csak a kepernyom elott,szamtalan tipp, otlet jutott eszembe.Mind ott tanultam meg akkor is, ha volt elkepzelesem arrol en mit szeretek es mi a megengedett.Ezt mindig behatarolja alkat, penztarca, kor, valoszinu a munkakor is es meg merem kockaztatni azt is, hogy az is ha  egyedulalloak vagy csaladosak vagyunk.Bizonyara van meg szamos tenyezo, de nem szeretek es nem is tudok elni a teljesseggel soha.
A tippek kozul ami szinte azonnal beugrik..torekedjunk mindig a homokora alkat kialakitasara, ha nem olyanok vagyunk.Ha valaki kortealaku  pl. akkor a folsotestreszet kell hangsulyozni, ha mellben eros, igyekezzunk egeszen vekony es lehetoleg sotetszinu felsovel ellensulyozni.Ha magas , igyekezzunk megtorni, ne maxi vagy bokaig ero egyben ruhat viseljunk..sorolhatnam sokaig, A legfontosabb ha latunk valami nekunk tetszot, mindig magunkon is kepzeljuk el mielott megvesszuk..mindig ahhoz az onmagunkrol kialakitott kephez hasonlitsuk, amiben a legkenyelmesebben erezzuk magunkat.
Ez nalam ugye a szoknya:) en azt gondolom az a nekemvalo, a hozzam illo, ebben mindig jol erzem magam.Pedig volt jonehany nadragkosztumom is.
Most legutobb lattam  ezt a szoknyas folsos kepet, az elegans egyszerusege tetszett a legjobban.Amikor nincs tulcsinalva, tul diszitve, tul szabva de megis ranezel es tokeletesen elegans.
Jatszottam delutan a ruhaimmal..marcius 10 a szoknyanap, szeretnek egyet en magam kesziteni..igy osszedobtam ezt a ruhat a fekete poloval, hozza a zold sal...de a zold tul sotet..overpowering a  folsoreszt, ahogy itt mondanak..valami vilagosabb utan kell neznem.A ruhabol meg ismet szoknya lesz, mint tavaly a szonyegmintasbol:) Ez a ruha a kepen nem mutat ugy, amilyen, egy nagyon jo anyagu, belelt, inkabb oszi tavaszi, valami szep cipovel, taskaval es valami igazan szep karkotovel....neha banom , hogy nem lettem mondjuk varrono,egyszer-ketszer  magamnak alkottam mar, de azota elfogyott az idom es en mindig tudtam meretben venni magamnak, azok szepen el vannak dolgozva es sokkal kedvezobb ara van.. ezt magamnak mar nem tudom igy eloallitani  de a legfontosabb tenyezo az egyre fogyo ido...
A nagy gepesitett vilagban annyi mindent csinalunk, hogy alig marad idonk magunkra szoktam mondani:) mindig valahonnan ellopott, vagy legalabbis ugy erzem.
Ennek a fonti mondatnak ellenere, vagy eppen ezert, a hetvegeben ketszer gyalogoltam a parton, osszesen 8 km-t, namaste yogaztam 2x 20 percig elotte,mindenkivel torodtem, a kutyakkal egyenkent is, az udvarban osszeszedtem a szemetet, es dolgoztam a HH listamon, nem alakul konnyen.Vegulis soha nem eltem unalmas eletet, az igazi bakancslista abbol szuletett, a felelem a vegtol, az elotte unalmas elettel, igy menni el.
Nehany kep a hetvegebol.joejt nekunk:)


 * az etalon
 * ha kesz lesz, megmutatom:)
 *csivavak a hazukban, a tetejen...



* a to, amikor eppen kek