Wednesday, February 6, 2019

medvemancs

 Ma kuzdelmesen indult a nap az ejszaka kezdodott onoseso okozta kaosz miatt.Iskolakat zartak le,buszjaratok voltak torolve.Engem a kocsim fogadott jegpancelba burkoltan,nem volt egyszeru eletre kelteni.Az utak mar jok voltak  9-re, lesozva,de a borzaszto mennyisegu ho olvadasa  az elozo hetrol, majd az eso, mindenutt viz, latyak volt.Egy heten belul volt-35-40 fok,kb 60 cm ho,majd folmelegedtunk +10 fokra, mara meg az onoseso.Meg reggel beugrottam az aruhazba sot venni,el ne felejtsem.Vettem is harom zsakkal, ebbol egyet az udvarban szort el B. kesobb, igazi korcsolyapalyank volt.Az aruhazban mondja  az egyik ferfi a masiknak: en nem ertem ezt az idojarast..es a font felsoroltak szerint nem is lehet erteni.Megis,ez a sok minden sem tudta elrontani a hangulatom.Komolyan reg orultem igy valaminek,mint most ennek a csizmanak,amit tegnap vettem.Pedig ma nem is tudtam felhuzni, antilop,csokibarna, bundas es olyan finom puhan oleli a labam,hogy allandoan csizmaban szeretnek jarni:) Tegnap itt a hazban is rajtam volt, furdes utan is..aztan ma reggel az volt az elso,hogy megsimogattam es egy kicsit felhuztam:) medvemancs marka(most hallottam rola eloszor)..a sarkan diszkreten van is egy mancs jel...szoval teljesen odaig vagyok erte. Azt hiszem ennyire a zöld ruha...
  -nak orultem utoljara..

Keresre:) a kicsi  Kisasszony
 A Hercegno/Bambi
 * es egyutt..