Monday, February 18, 2019

valami szép...

 Probalom osszerakni magam, kimaszni a godorbol, ahova az ujabb csalodas lokott.Nem nem kepzelodom, faj a mellkasom...
Hosszu hetvegenk volt, Csaladi nap a mai, nehany eve jegyeztek be a kalendariumba, a tortenelembe, az eletunkbe.A jo az,hogy a csalodas nem innen ered, nem csaladi.Lett volna egy program,amire hetek, napok ota keszultem.Valahogy ugy,mint maskor is szoktam,pedig a ferjem elore szolt, meg akart ovni..tudod ne almodd meg magadnak..valahogy igy mondta.
Nem tudom kivedeni,almodozos, keszulodos, varakozos vagyok.Karacsonyra ugye  kaptam a kenyersutot, irtam rola.Olyan kedves lett,hogy kulon vintage kenyertartot rendeltem.Ket napig kellett csak varni de en naponta tobbszor is megneztem a kepet, merre jar eppen.Aztan megerkezett es eppen olyan,mint a kepen es kepzeletemben volt.Ilyenkor orulok nagyon.
Mindent elolvastam, amit lehet a husky kutyakrol, filmet neztem..allatbarat vagyok, soha nem tudnek bantani kinozni elolenyt.Meg a novenyeket is igy kezelem.Csak annyit irok ide, az almom pillanatok alatt omlott ossze a latvanytol, ami fogadott.Kesobb talaltam ra,hogy mar vizsgaljak az  ugyet tolem fuggetlenul.
Valami politikai musorban mondja a szovivo..nem erti azokat az embereket, akik ember helyett allatot mentenek...pedig egyszeru..az ember azt kepzelne mi vagyunk az intelligencia..az allat folott allunk agyilag..egy kutya nem tudja vedeni az erdekeit, plane ha lancra kotik..ha nem kap enni, ott fog elpusztulni...


Idoutazom vissza es a maba
O.K. tehat voltak az indianok, akik csak egyik helyrol vandoroltak a masikra, oda mindig ahol eppen volt mit enni.Aztan jott ki tudja honnan az aranyaso orulet, majd az olaj, az ingatlanpiac, a bankok es a Facebook...miutan megteremtodott a munkapiac, felkockaztak a hatalmas elheto teruletet az ingatlan mogulok aztan a bankkal kezenfogva eladtak, illetve dehogy el, kiadtak..mert szinte mindenki belebukik...vagyis az intelligencia a maximalis kapzsisag martaleka lett, legyen az otthon vagy kutya birtoklas.
Valamit kene csinalni, kimozdulni ebbol a csalodasbol is..fotozas,,a sakkot a ferjemnek karacsonyra vettem, a gyumolcskosarat en faragtam..es vettem nehany anyagot , szoknyat fogok varrni, vagy varratni  ..az egyik egeszen biztos:) tehat a vegere mosoly is lett,az mar igeretes.