Thursday, January 11, 2018

Szinte....

... elolvadnak napjaim, olyan telitettek. Ido kozben erosen felmelegedtunk, ma +10 fok van, meg most keson is.Olvad a sok ho, a parkolokban feltornyosult mocskos( nem vonzo) latvany eltunik, ma az eso is segitett benne delutan.
Vegre elokerult Panda macska, egesz heten alig lattam...egyik nap, talan tegnapelott az udvarban vart, kiszalltam a kocsibol, hozzam dorgolozott, nyavogott egy kettot, mintha azt mondana , ne izgulj jovok hamarosan, aztan eltunt.
Vasarlaskor hatha hazajon elven  megvettem a kedvencet es milyen jol tettem..eves utan lattam kereste a kedvenc felvohelyet, evek ota a fenyo alatt szokott aludni ilyenkor, csalodas lehetett, hogy lebontottam.Nem tudom milyen szerenadot adott de borzasztoan be van rekedve...mindig oda telepedett le ma  ahol eppen tanyaztam, Csili nagy feltekenysegere..O ugyanis orulten feltekeny mindenkire:)


Egy mondat ismetlodik a fejemben, meg a korhazban hangzott el..valamikor akkor robbant ki a  szexmolesztalas cirkusz egy filmguruval kapcsolatban..a szobatars felesege mondja a ferjenek..nobody wants to have sex anymore?( mar senki nem akar szexelni?)
Aztan azota mar nem tudom hanyan vannak, sot mas orszagokban is teret oltott..
Erosen elitelem a zaklatast..legyen az presztizsbol, erobol, bosszubol  vagy tudomisen mibol fakado.Azt hiszem nem letezik olyan no, aki valamilyen formaban ne szenvedte volna mar el..csak nem ertem miert most, miert 20-30 evvel kesobb teszik szova..miert igy, ebben a formaban.
Ha valaki egesz fiatalon szenvedi el, megertem ha fel, ha szegyelli, onmagaban keresi a hibat esetleg..ha valaki nem teszi szova, mert onmaga is valamit nyer igy, a hallgatasaval, egyfele arucserenek is nevezheto..es cinkos, mert nem akadalyozta meg azt, hogy kesobb masokkal ne fordulhasson elo.
Valoszinu ez is egy ferditese a kialakulo kapcsolatoknak, felelemkeltes eleg kitekert modon.
Arra varok mikor allnak elo ferfiak, akik elmeselik a nok felkinaltak magukat, igy lettek sikeresek..es ok milyen kart szenvedtek igy ferfias mivoltukban..szerintem meg lesz ilyen is..
Reg nem nezek tevet..ha neha megis valami veletlen folytan bekapcsolom, bebizonyosodik szuper gyorsan miert is nem nezem.Ha valoban ennyire romlott ez a millio, nem ertem miert unneplik oket illetve engedik unnepelni egymast..
Boldogan neznem vegig, ha orvosokat, apolonoket unnepelnenek ilyen volumenben...persze jol tudom almodozom, ideje aludni ..joejt nekunk:)