Friday, January 19, 2018

a szürke(nem 50) árnyalatai...


Nehanyszor emlitettem mar a blogomban, hogy itt nincs nevnapi unnep...eleinte persze ragaszkodtunk hozza, majd az evek lazultak, elmostak kisse a nevnapot..nincs radio ahol koszontsek az aktualis nevnaposokat, nem olvasom az ujsagban, igy konnyu tavol kerulni, uj szokasokat, unnepeket folvenni. Aztan B.nak meseltem a neve eredeterol, a nevnapi szokasrol..o egy ideje fejben tartja.. a sajatjat persze:)
Most a ferjem egesz heten a nevnapomrol beszelt, szeretne koszonteni, meg kell unnepelni..nem konnyu most neki, mert egyelore nem vezethet, ha szeretne valamit nekem kell elvinni es igy konnyen kitalalom mit is akar.
A szulei hivtak a szuletesnapjan, amikor kozoltek azt is, hogy legkozelebb a nevnapomon telefonalnak:) mar megint a  nevnapom..kesz orulet:)
Addig addig mondogattak, hogy azt vettem eszre nagyon varom a nevnapom:D ma kozoltem a ferjemmel persze poenbol csak, ok. akkor en ma megkezdem a nevnapos hetvegemet..azt hittem nevetunk egyet es kesz..de nem, o teljesen komolyan vette...ma megkaptam egy reszet az ajandeknak, az ajandekkartyat..egyutt el is mentunk, mert a multkor lattam egy szep puha  szurke csizmat, de meg gondolkodni akartam  tipikus merleg tulajdonsag...amikor ott voltunk, kozolte, hogy ezt ne a kartyabol vegyem, o kulon fizeti..ez is ajandek volt es persze meglepetes.. vegul egesz szep szurke osszeallitasom lett..maga a taj is az volt, feheres szurkes..fagyott vilag, ami lassan megis kienged majd ismet..mar ma is plusz 2 volt.



* a szurke 50 arnyalata konyvrol olvastam, nem olvastam el, a filmet sem lattam, de kepben vagyok:)