Thursday, January 25, 2018

Minusz...

 ... 16 fokra ebredtunk ma, az ujabb hideg Pandat is hazahozta.Nem tudom milyen buliba jar, de teljesen lathato, hogy enni ott nem adnak.Miutan felfalta a keszletet, aludni tert..neha fazisfotokat keszitek a pozrol, ahogy alszik..nem mindegyik mutathato :)
Valahogy tultettem magam a bezaro viraguzleten, az esos napokon, a minuszt mar meg sem erintett, szeretem a szaraz hideget.
Ma eloszor ereztem ugy, hogy kezdek kifaradni a nehez hetek honapok utan..mar nem tudom miota vagyok porgesben minden nap. Eloszor ugy kezdodik mindig, hogy megsertodom maskor eszre sem vett elhangzottakon..persze nem szolok, de halkabb leszek, elnemulok.
Probalok tenni ellene, de aztan foladom, atadom magam a sertodesnek, mert konnyebb ugy:) kenyelmesebb is.Mi mashoz nyulnek egy konyv , film es a negylabu tarsasagomon kivul, mint a  ruhak.A ruha az orokos menedek, megnyugvas, komfort, vedohalo, sot vedoburok.
Mostani kedvencem a bokaig ero vastag kardiganok..a minusz 16 ban is jo, de holnap melegebb lesz..ossze is raktam a holnapit, mert a sertodesem mar tovaszallt, a kivalto indok plane de a szep ruha mindig jo, melegito es fokent maradando:)



*esoben, kodben