Saturday, January 6, 2018

nadrágban...

Egy cudar hideg het befejezese,mely ma tetozott, reggel -31 fok volt.
Semmi kulonleges nem tortent, jo a ruha, a kocsi, a futes, tuleltuk eleg jol.
Megis, a szoknyaimadatommal ellentetben a heten nadragot vettem, meg itthon is.Nem kell ahhoz kimozdulni nekem, hogy szepen feloltozzek es a kandallo melle telepedjek, a negylabuak tarsasagaban.Na jo ketlabuak is:) a madarak ketlabuak es a ferjem is:D A heten a gaz futes melle  minden nap befutottem a kandalloban is a kutyak de foleg Csili nagy oromere.
Idillikus , a latvany ahogy elnyulnak korulottem, bobiskolnak mikozben en olvasok.Ha egyszer mashol fogok meg elni, mindig ugy emlekszem majd a hideg napokra, mintha valahol Oroszorszagban(is) eltem vona, Petervaron vagy valahol a kozeleben.Fuzialom a ket orszagot, a hideg szeretetet, a szepseget a nagy minuszoknak.