Sunday, January 21, 2018

pillow talk...


..avagy parna beszelgetes..

Ket ember kozott a legintimebb allapot, hogy igy irjam, jobb, szebb kifejezest nem talaltam hirtelen.


Amikor kicsi voltam es hallottam a szuleimet hajnalban beszelgetni, nem ertettem mirol, csak hallottam..ereztem azt a  nyugodt, az emberek elso ebredes utani konnyu allapotat, amikor meg minden napi esemenytol mentes a kozeg, a hangnem..amikor meg csupan egymasra fokuszolos, nem tudja kizokkenteni semmi..hiszen csond van, felhomaly es ket ember egy parnan nyugvo feje duruzsol...szoval ez nkem nagyon tetszett.Ha vita veszekedes volt, mindig azt kivantam legyen hajnal, amikor ujbol jo minden.


Miota itthon van a ferjem a korhazbol es mar elotte is, sokszor fekudtem en ebren azon a parnan, o eppen aludt, figyeltem az alvasat, legzeset..es akkor rajottem, azokon a beszelgeteseken tul is van intimebb, szebb..


Es akkor boldog Agnes napot!:)


* image from net