Saturday, April 8, 2017

magassarkak...


Mivel az aruhazban csak belebujtam, felalltam benne de nem jartam, kenyelmes volt nagyon.Itthon aztan felvettem es jarni kezdtem, pontosabban csak szerettem volna..nem tudom mibol keszult  a talpa , nagyon csuszott, nem ereztem biztonsagban a bokamat.Nehezen de ugy dontottem, hogy meg kell valnom tole.A papucsot vegulis visszavittem, becsereltem erre a cipore.


Ma reggel olvasom a cikket(yahoo) British Columbiaban, Viktoria varos, uj torvenyt iktattak be.A noket nem kotelezhetik magassarku cipo viseletere.
En naiv, olvasom a cikket es a cim alapjan azonnal arra gondoltam, valami egyutterzes valtotta ki, hogy meg torvenybe is iktatjak, esetleg egeszsegi okok...nem, jott a hideg zuhany , vagy kijozanito szoveg...a magassarku cipo egyfele szexista jelkep, megkulonbozteti a nok megjeleneset a ferfiaketol...itt persze ismet a nyelvem hegyebe haraptam, mar nem szoktam elmondani a monologjaimat. Meg mindig szerettem volna azt remelni, ahol a ruha megkoveteli a megjeleneshez a magassarkut, ott valaki megsajnalta az illetot, hogy napi 6 vagy 8 oraban igy jarjon keljen.Pedig raadasul en magassarku parti vagyok.A valodi indok teljesen felhaboritott.
Mert miert baj az, ha a noi megjelens megkivanja az ilyen targyakat?miert baj az ha a no nokent jelenik meg? En igenis orommel viselem a magassarkut, csak ne akarjanak bortalpas cipot eloirni.Ez lenne ugyanis a masik veglete a dolognak.
Ennel meg az is jobb volt, amikor nehany eve  Floridaban kotelezove tettek a fehernemu viseletet, vagy Svajcban a banki alkalmozaottak nem ehetnek fokhagymat :) megmosolyogtato volt mindket hir.
A noiesseg serul..pedig mar igy is annyiit veszitett mivoltabol...