Monday, April 10, 2017

egy kis állati...


Azt mondjak a macskak ontorvenyuek...es persze vannak a macskak es van Panda .
A mosodam a pinceben van kialakitva, ami csak felig sullyesztett pince, ablakos.A szaritoba raktam at a  ruhat, majd egy ujabb adagot tettem a mosogepbe.Ekkor erkezett meg Panda, akit B. engedett be, talalt neki a tornacon.
Kozben en feljottem a szobamban pakoltam..eszre vettem hogy Panda az ajto elott ul, hattal es kozben les hozzam, hogy vegyem mar eszre.Direkt nem szoltam, jottem mentem..Panda mogottem, kovette lepteim nyomat, majd megszolalt..olyan erdekesen nyavogott, mint aki azt mondja..hey hat vegyel mar eszre gazdi..akkor elnevettem magam, megfordultam es simogatni kezdtem, majd vakargatni a nyakat, azt nagyon szereti.Igy vitt el vissza a tornacra, ahol varta, hogy tolem is kapjon valami harapnivalot.Simogatas kozben ujbol evett keveset, mar csak a szertartas kedveert is...Panda fiumacska, igenyli a torodest, a szeretetet, mint a fiuk altalaban:)

/mas
Az ember azert fekszik le aludni , hogy kipihenje magat, kiveve en.
Egesz ejjel valamilyen tesztet toltottem, mindenfele temakoru kerdes volt benne, matek egyenletek is.
Volt egy negy keppel, a szajfeltoltes szakszoval, valasszam ki melyik a helyes a negy kozul.
A kovetkezo kerdes Zimbabwe felsegjel..itt elakadtam:) a kezem mellett volt az iPadom , azt nezegettem hogy lehetne megnezni, vagyis csalni:)szerencsere felebredtem a csalas elott..pedig meg a fovarosat is tudom, almomban is, Harare..es nem neztem meg, tudtam.Volt egy Del Afrikai osztalytarsam Johannesburgbol, feher lany, Sarah Jane..ugy tetszett akkor is a neve, megmaradt orokre..mert  nem kulon Sarah es/vagy Jane, hanem egybe Sarah-Jane.Mindig feketere festette a hajat a porcelanszinu borehez.Es mindig borzaszto hangosan beszelt:)
Elmenekultek szo szerint Afrikabol.Rengeteg fotoalbumot hozott be, parkokrol, allatokrol, vizesesrol.A vagy megsem ebredt fel bennem, hogy szeretnem eloben latni.Olyn orszagba ahova vedooltas kell en egyszeruen nem akarok utazni.Szafari meg itt a kozelemben is van, ha nem i olyan eles, mint a Meryl Streepes film, a Tavol Afrikatol ban.
Erdekes az emberi elme, azonnal asszocial..az afrikai almomrol elohozta Sarah Jane-t.

Meleg lesz ma, +20 fok..varom mar mikor eri el a novenyeket is az oltozkodesi vagy, hogy a kopasz egbenyulo agak eltunjenek, ne szemermetlenkedjenek tovabb..valami szep zoldbe, pirosba, sargaba...


 Nehany erdekesseg a kozelmultbol:) egy kakukktojas, az egyik allat a kepek kozott nem elo:)






 Gina es Gino tegnap:)