Wednesday, April 26, 2017

Kate & Leopold és én...


Ma jottem hazafele, a kocsiban szolt a radio es olyan abszurd dolgokat ebresztett bennem, hogy eloszor le sem akartam irni.
Kate es Leopold jutott eszembe es Sting, ahogy enekli az Until-t.


Reklam: a noverem eskuvoje lesz es en leszek a tanuja..o tudod mit adj ajandekba, egy szuper nyomtatot! na ettol felhuztam a  szemoldokom , elhuztam a szam, mert ha en lennek a menyasszony nem hiszem, hogy orulnek a nyomtatonak..na most komolyan.Plusz valami szuper patront is ajanlott hozza..akkor kinyomtam a radiot, eleg volt.


Egy busz all mellettem a piros lampanal, hatalmas plakat az oldalan..egy noi szempar, a szempillaja kb egy oserdore hasonlit..alatta irja:szempilla beultetes, hosszabitas surites..


Ujbol visszakapcsolom a radiot: a farmernadrag tovabb fejlodik..ket uj darabot dobtak piacra, az egyik az atlatszo, olyan, mintha semmi nem lenne rajtad, a fehernemut lehet latni, ez kb 300 dollar, a masik az ugy van megcsinalva, mintha valaki elesett volna valami saros helyen..a nadragon  sarfoltok krealva, ez a darab kb 600 dollar.Meg jo, hogy lehet kapni gondolom el.Ennyire meghulyultunk volna? saros nadrag es neylon nadrag?Bar ketsegtelen a muveszek nehanya egyebkent is bugyiban kozlekedik es gondolom ezek az arak nem az atlagembernek szolnak egyebkent sem.


Az itt ott magaban beszelo embert mar ugy ahogy megszoktam, mert nem bolondok ok, csak ugy neznek ki, de valojaban telefonalnak.


Hogy ertelmet kapjon Sting es a Kate es Leopld film a szovegelesem elejen..Leopold sem erti Kate vilagat, es vice versa..en is millioszor erzem ugy magam, mintha mas dimenzioban lennek en es lennenek masok korulottem.Pedig erosen ebben vagyok, nottem vele, ezzel a korral.
Es megis... es megsem nottem bele, csak benne vagyok, korbevonva magam a kis vilagomban, igyekszem vedeni azt ne seruljon, mert  a vegen ugyis csak az szamit, amit mi erzunk, gondolunk.Ahogy mi erezzuk magunkat, mitol jol, mitol rosszul, de osszesegeben embernek.Az ember maradjon ember minden korulmenyek kozott es ne rohangaljon egy surun lakott kozossegben bugyiban.
Ha megis elbotlana es megveszi...elotte vagy valamikor,  olvassa el a A csaszar uj ruhaja cimu meset...hatha..