Monday, April 3, 2017

5 nap...



Miert megy az ember etterembe....hogy valami olyat egyen amit egyebkent nem szokott..hogy kenyeztetve legyen, ugy, ahogy o szokott masokat, unnepelni, kimozdulni a megszokottbol.Aki tud fozni, az elkerulhetetlenul kritikus, hasonlitgat..
Ebben(East side Marios) az olasz etteremben jartunk,,ha kivulrol nem is de belul pazar, olyan, mint egy olasz varosnegyed, utcakkal.Sajnalom, hogy azt kell irnom, a spagetti borzalmas volt..ami aztan eredhet abbol is, hogy en a spagettit nem rottyantom ossze a szosszal..mindig forron a tetejere teszem eveskor, szemelyre szoloan.Ha keves, kozben meg lehet szedni.Itt egy megszokottol sokkal vastagabb tesztat kaptunk, alig volt szine, ize:( a sajtos- fokhagymas kenyeruk viszont nagyon finom volt.Ilyet en nem tudok.
Neha megis jo szunetet tartani barmiben, megbizonyosodhatunk arrol mi milyenek vagyunk benne, mondjuk a konyhaban.Lehet fancy resataurant, elokelo kiszolgalas, ha valami megis hianyzik, pl az iz.:)
Ma itthon spagettit foztem, vekonyat, szosszal a tetejen.Fokhagymas kenyer most elmaradt..feltem, hogy nem izlik majd ugy, mint tegnap...
Tehat ketszer egymas utan spagettiztunk..
Az ido jo volt tegnap nagyon..a partra mindenki kiment, +15 fok volt.Egyesek orulten nekivetkoztek, egy kutyanak a nyelve is logott es arnyekba huzodott:)
Ma +7 fokra sullyedtunk, de a hangulatom emelkedett meg mindig.:) joejt mara!







4 comments:

  1. Étteremben van ami nagyon finoman van elkészítve és van, amitől az otthoni sokkal, de sokkal ízletesebb. Van, ami csak kinézetre jó. Mi is jártunk már így.
    Egyébként az olasz konyhában már mi is csalódtunk, leginkább a pizzában. Annyira jellegtelen, íztelen volt, csodálkoztunk is, mit dicsérnek ezen mindig annyira? vagy csak nekünk más az ízvilágunk, ki tudja...

    hahaha, lóg a kutyának a nyelve :)) mi lesz vele nyáron? vagy már neki ez is hőségnek számít :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, pontosan jol irtad Orsika! en akkorat csalodtam a psagettiben itt..azt hittem valami csodat fogunk enni:) es igen, en is ettm mar borzalms pizzat.Nem eszunk gyakran etteremben, mert mar nagyon fontos, hogy tudjm mibol keszul.Mindegy , ez most egy ilyen hetvege volt:)

      Na kepzled szegeny kutya, nyaron ki fog nyulni:D ahogyelneztm ez mar hoseg volt neki, beult a pad ala:D

      Delete
  2. Képzeld az én első milánói makaróni receptem, vagy 45 éves, úgy szól, hogy keverjük össze a tésztával, tegyük tepsibe, a tetejére simítsuk tejföl és paradicsomszósz keverékét, s süssük át. ÉN így is csinálom, az enyimek ehhez ragaszkodnak, otthon. Máshol persze eszik a másfélét, s én is csinálok bolonyait másként, ahogy te.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilyet meg nem olvastam Aniko! mondjuk a taco mexikoi etel, de ott is paradicsmos szosz van es tejfol a tetejen es finom.Szoval lehet kiprobalom majd a recepted!
      Tul nagy elvarasom volt, olasz hely, gondoltam ott csodat adnak.A fokhagymas sajtos kenyeruk viszont isteni! en nem tudom ugy megcsinalni.

      Delete