Thursday, April 20, 2017

áprilisi Te meg Èn...


a hazban meg...

A ferfi meghivja a not egy reggeli kavezasra(cappuccino).A no oromeben ropkodve megy a furdoszobaba keszulni.Meg a ruha is jo elsore.Egy vekony garbo, hozza ket zsebes ket oldalt sliccelt szoknya, vekony csizma, sal.Elegedetten lepett volna ki..



Te-ebben, igy jossz?!?
En-igen, miert mi a problema?
Te-ha nem venned eszre, visszajott a tel
En-kocsival megyunk nem?Melleseg nem vettem eszre, +4 fok van.
Te-de igen, de barmikor lehet problema
En-akkor fogunk egy taxit, nem?:)

a kocsiban...
Te-elegem van a mormotabol..csak ul ott bent, malmozik, aztan kijon es jol becsap mindenkit a korai tavasszal.
En-majd beszelek vele-mondom teljesen komolyan
Te-megis milyen nyelven?:)
En-milyen nyelven, hat magyarul..
Te- es mit mondasz neki?
En-majd javaslom , hogy tanitson meg malmozni es nagyokat mondani:))
Te-hogy lehet benned ennyi hulyeseg?:)

ismet a hazban...
Te- becsukom az ablakot, hideg van
En-mar reg mondtam...
Te-ezentul hallgatok rad, igazad van
En- meddig? egy feloraig?:)

A parkapcsolat nem csak a kommunikaciotol mukodik, fontos, hogy erdeklodest mutassunk az irant amit  a masik szeret.Ez ad uj es ujabb temat a beszelgeteshez is.
Az elet legfontosabb fuszere a humor, mindenen atsegit(tudom, hogy irtam mar, de nem lehet elegszer.)

4 comments:

  1. Szerintem nem is működne egy kapcsolat humor nélkül. Milyen lenne már az, ha állandóan savanya jóska meg savanya rózák lennénk?? :)
    Oldja a napi feszültséget, úgyhogy nagyon kell...

    Azt azért megnézném, hogy a mormota mennyit értett meg magyarul :D

    ReplyDelete
  2. Jajj Orsika:))es a Joska, Roza nagyon tetszik:D

    A mormotanak adok forditot vagy szotart:)))

    puszi!

    ReplyDelete
  3. Te Ágnes, lehet hogy írtál már róla, az állatokkal milyen nyelven beszélsz? Vagy kétnyelvűek?

    ReplyDelete
  4. Meg soha nem irtam errol Aniko, igy kulon kiragadva..kevert nyelven beszelek veluk, hol igy hol ugy.Pl Lolat ha hivom , es surgos, akkor mondom idejossz! csak magyarul erti, hogy most nincs mese;))
    Es volt az a tortenet, amikor egyedul mentem veluk a nyaraloba, elszokott a parkoloban a kis hulye...kiabaltam, hogy idejossz es senki nem ertette:)))meg kellett magyarazni, milyen neylev, mit jelent stb:)
    Na az egy jo kirandulas volt..a vegen egy napig borogattam a homlokom:D

    Szerintem mindket nyelvet ertik rendesen mar.Panda a nevet is erti megbizhatoan.

    ReplyDelete