Monday, April 24, 2017

Lola...


Tavaly osszel, azt hiszem szeptemberben valamikor, a kis kutyam nagyon beteg lett.Nehany nappal a betegseg kialakulasa elott fodraszhoz vittem, minden bizonnyal itt kapott el valami fertozest, ami fuldoklo kohogesben nyilvanult meg.Nem irtam a blogot akkor eppen, de akikkel levelezesben vagyok , nektek meseltem.Nagyjabol 5 hetig nem aludtunk, mindig ejfel korul utan kezdodott a roham es orakig tartott, es olyan szornyu volt, mintha a kovetkezo pillanatban meg is fulladna.A nyaralobol is haza kellett jonni, es kikeszultem a nem alvasban rendesen.Annyira sajnaltam szegenyt es hihetetlenul tehetetlennek ereztem magam.Csak az olemben fogva setaltam vele ejszakankent, amig a rohamok el nem multak.
Mar karacsony elott esedekes volt az ujabb fodraszolas, de azt vettem eszre, hogy mindig eltolom.Raadasul az alkalmazott sem valami kedvesseg, a tulajno hiaba az.O egy tunder, de nincs mindig ott.Mar olyan kenyszerkepzeteim is voltak, hogy az alkalmazott szandekosan megfertozte:( szerencsere ez csak fejben jatszodott le.A lenyeg, hogy nem mertem visszavinni.Lola haja meg egyre hosszabb, rendezetlenebb lett.Elmentem a kozeli allatosba,korulnezni, ott is fodraszolnak.Valahogy nem volt szimpatikus a hely.Aztan korulneztem az aruhaz reszenel is, grooming felszerelesek voltak egy vagyonert.Elvetettem az egeszet egeszen a mult hetig.Masik aruhaz, ugyanaz a felszereles a negyedaron, nem is gondolkodtam, megvettem.Elhataroztam, hogy majd en megfodraszolom a kiskutyam.Nem szeretnem megegyszer atelni azt a  betegseget.Ma delutanra kapott idopontot tolem:D
A tornacon a kerekasztalra tettem egy kiselejtezett teritot, a fuggonykarnishoz akasztottam fol a porazt a nyakorvvel.Elovettem a felszerelest, szemetest az asztal melle..igazn profin berendezkedtem.
A fiam valamikori babakadjaban megfurdettem eloszor, megszaritottam, aztan az asztalra tettem, nyakorvet bekapcsoltam.Csodalatosan viselkedett, tartotta magat..mint aki megkoszoni, hogy nem viszem arra a helyre..mar a menet is nyug volt mindig, nagyon sirt es nagyon felt minden alkalommal.Amikor hazajott is hosszu percekig tartott amig megnyugodott.Gyakorlatilag traumakent elte meg mindne alkalommal a fodraszt.
Nos, elso alkalommal ilyen lett...en meg vagyok elegedve, mert csak nehany videon neztem hogy kell.Legkozelebb mar nem kell varni, hogy ennyire lenojon, havi egyszer fogom igazitani.Az onbizalma erosen megnovekedett, erezte, hogy szep lett es a viselkedesevel meg megkoszonte, hogy en csinaltam:) imadom a kiskutyam is:)