Thursday, May 1, 2014

az én "keresztem"...


...ugy illesztettem az uj unnepeket a meglevokhoz, mint amikor ket ember osszebutorozik,az ujdonsag izgalmaval, nehezsegeivel, majd kesobb a megszokott ,szamithato biztonsagaval.
Mar reg termeszetes az is, hogy majusban, a gyongyvirag honapjaban , nalunk 2 anyak napja van.Olyan termeszetes, mint az elotte napokkal felepulo affekciom ebben az iranyban.Az emlekeimbol viragoskertet epitek , latogatom oket, meg is ontozom nemelyiket konnyeimmel.
Szerette az Isten, teljes koru eletet adott Neki, dedunokat is.Mar csak neha vitazom Vele, amiert elhagyott , ram nezve ideje koran.A keson szuletett gyermek sorsa...Nem mindig tudtam viragot adni, de amit adtam az nagyon szemelyes volt.Mi mashogy, maskent , targyakban is kommunikaltunk.Ha meguntam egy fuggonyt, vagy egy bluzt, orult annak is.
Sokaknal latom, hallom, olvasom, ha elveszitettek Edesanyjukat, gyertyat gyujtanak.En vidamabbra valtoztattam, ugyanugy keszulok ajandekkal, mintha velem lenne fizikalisan is.