Friday, May 9, 2014

Te meg Én és a bögrefa...


Te- Levehetek egy bogret a bogrefadrol?
En-hogyne, megtisztelo!
Te-Nagyon szep lett a fad.
En- Igen, tudom.
Mi-osszenevetunk
Te-Mindig szerettem a magabiztossagod, megis minden alkalommal meglepsz.
En-tudom..mosolygom el a veget...

Egyszer lattam egy bogrefat a neten, aki reg olvas es gyakran, talan emlekszik ra.Sovarogva, vagyakozva neztem, milyen jo lenne egy ilyen.A vagyakozas, mint oly sok hasonlo kicsi, magkent ult el bennem.
A kezembe nyomtal egy akasztot, amit 1 dollarert vettel, kivancsi voltal mit hozok ki belole.
Talan ket masodpercig fogtam, amikor a bogrefamagom bennem hajtani kezdett, noni az egig, olyan felgyorsulva, elapsing time-nak nevezik.Rad neztem, az arcom mosollyal teli, es tudtad, hogy en mar tudom mi lesz belole.Tudtad azt is, hogy nem arulom el.Az akasztot fertotlenitettem, lefestettem, mert ugy kepzelem bogrekhez valami vilagosabb szin illo.
Az 1 dollarert vett akasztorol, az 1 dollaros bolt jutott eszembe, ott talaltam a falmatricat.Alul a torzs, folul az agak, es meg egy madar is megpihen a famon, a fankon.Mert a mienk.

Ketten csinaltuk ezt is, mint oly sokmindent.

10 comments:

  1. Jól összehoztátok. A pöttyös és a kék bögre tetszik a legjobban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi Eva:) a kek a leujabb szerzemenyem, nekem is nagyon tetszik.A pottyosbol levest szoktam enni:)

      Delete
  2. Ez nagyon tetszik, milyen ügyes vagy! :-) Én még a neten sem láttam ilyet.....
    Kívánok nagyon szép hétvégét!:-)

    ReplyDelete
  3. Ágnes, nagyon ügyesek vagytok! Emlékszem a valamikori fotóra, már nem is tudom kinél, örülök, hogy nem felejtetted el!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi Aniko!:) nalam volt a foto, a netrol szedtem le.Az persze masabb kicsit, de nekem a mienk is nagyon nagyon tetszik:)Van amikor igy elraktarozok , aztan egyszercsak kipattan a megoldas.Szeretem:)

      Delete
  4. Orsika:))koszi az elismero szavakat!:) nem tudom, hogy a kozeledben van e olyan uzlet, ahol ilyesmit arulnak, mert otthoni blogban lattam mar falmatricat, igaz nem tudom ott vette e.Valami ilyen mintat talan a netrol is levehetsz, es Te csinalod meg.En ezt tennem, ahogy ismerem magam.
    Hajra, csinald meg es foleg mutasd meg!!:)

    ReplyDelete
  5. Nagyon ötletes, kreativ! Jól mutat valahogy kínálja magát, gyere és igyál már valamit. Igen jól sikeült, sok örömet vele!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenyleg olyan kinalos!! amikor a konyhaba lepek azonnal kedvem van leakasztani egyet.Ma meg bovul a kollekcio,e ssajnos valamelyik le lesz cserelve:D
      Koszonom!!

      Delete
  6. hűha, nem mostanában fogom megcsinálni, de fel van írva a teendőim közé:) Úgyis kell még alkotnom, egy fa fóliatartó/tépő uncsi sötétbarna, no azt akarom átvariálni színesre, virágosra majd.
    Megmutatom majd:)

    Mókusodhoz írtam kommentet, elszállt valahová :(

    ReplyDelete
  7. Na erre kivancsi leszek, majd varom ! persze ahogy idod engedi:)
    A mokusost megtalaltam, valaszoltam is.Koszi itt is!:)

    ReplyDelete