Thursday, February 6, 2014

kardigán nap...


Ma nemzetkozi kardigan nap volt itt felenk.Engem nagyon konnyu elcsabitani egy szep kardiganra, van is nehany, de egy uj soha nem ker kenyeret a sok kozott:)
Ez a kardigan nap arra biztat, itthon is vegyuk fel a hazban, a termosztatunkat tekerjuk lejjebb 2 fokkal, es maris oriasit tettunk az energiahordozok egyre fogyo keszleteben.Valaki okos ki is szamolta, ha mindenki bekapcsolodna mennyi penzt lehetne igy megtakaritani, de azt most nem keresem meg.
Nem tudom mennyire pontos, egyaltalan igaz e az egesz, vagy csak sok kardigan halmozodott fel valahol..en azert a teli vasarlas jegyeben vettem egy ilyen kulonlegeset.
Nem szeretem az aszimetrikus ruhakat, amikor egy ujja, egy valla van valaminek, ha volt is lyukas vallu folsom, mindket vallam lyukas volt.Lehet az asztrologia az oka, mivel merleg vagyok?Nem tudom, de azokat a bolerokat sem kedvelem, amikor alul kilog az alatta levo polo, vagy bluz..most megis valami hasonlot vettem, csak szolidabb verziot, ez nem a mellem alatt vegzodik, hanem a derekamnal, de azert alatta kilog.Az ujja meg egeszen kulonlegesen rahull a kezfejemre.A szine nem barna, mely bordo, nagyon szep.Mar csak azt nem tudom milyen masik szinnel teszem majd ossze, a feheret nagyon szeretem, a zold mellett masik kedvecem, de nem ruhanemuben.Mondjuk butor, vagy virag, vagy egy egesz feher szoba..


Ha csak itt is unnep de: Boldog Kardigan Napot!:))