Monday, February 10, 2014

egy hét...

..azt hiszem erdekes lenne csak idojaras blogot vezetni, hiszen mindig kiderul mennyire elfelejtjuk az elozo evit.Szamtalanszor nezek vissza az elozoben, ahol sokszor leirtam a homersekletet is.Az idei tel valamiert jobban foglalkoztat, a meg itt is szokatlan hideg, a hosszusaga, a sok csapadek az oka?nem tudom.Most eloszor mar januar  ota varom , hogy vege legyen.Bar gyerekes gondolkodas, mert igy csak magamnak nehezitem az egyebkent sem konnyut.
Ismet napok ota havazik, szinte megallas nelkul.Mar nincs akkora varazsa, erdekessege a fotoknak sem, nem fotozom a havat, a tavat, csak a szememmel.
Probalom viselhetobbe tenni egyeb eszkozokkel, a monotonizmust nem birom .Ma szappanbuborekkal akartam kiserletezni, mert egesz heten megint -20 volt, napkozben is maximum -14.Lattam egy kiserletet, milyen szep lesz a buborek ilyen hidegben.A kocsiban maradt, es amikor eszembe jutott a proba, addigra megfagyott:D a lendulet tovaszallt, a sok szines buborek helyett.
Soportem a havat , lapatolas helyett, ezt is olvastam valahol.Ha lapat, ha sopru, ha motorral fujjuk, ho, es sok...es minden reggelre uj ruhat huz, hogy tisztara mossa az elozo napit, amit a forgalom, a lapat, a lepesek osszepiszkitanak..
Van ez a hetem, szeretnem jol kihasznalni, sok pihenessel, hogy felkeszuljek az evre, ami 18-an fordulatot vesz.Uj feladat, uj megmerettetes, uj izgalmakkal, mert szeretnem nagyon jol csinalni.
Es van ebben az egy hetben ket unnepunk is:Valentin nap, es Csaladi nap, mellyel hosszu hetvegenk lesz.Hangolodunk, hiszen a cappuccino keveres kozben mar meg is jelent egy apronyi szivecske a bogremben, csakis velem fordulhat elo...