Tuesday, February 25, 2014

furcsa nap..


..ultem a konyhaban varva a teavizre, amit jo sokara vettem eszre, hogy elfelejtettem bekapcsolni.Miutan potoltam mulasztasom, visszaultem es tovabb bambultam a mai furcsa tortenesekre.Faradt voltam agyilag es fizikailag is, de tudtam, hogy leirom.
A vacsorat hetvegen elokeszitettem, illetve egy reszet.Paradicsomleves volt ma, az friss egeszen, tojasssalata, szinten friss, es krumplis pogacsa.A pogacsat hetvegen keszitettem, ki is szagattam, csak a hutoben vart, hogy majd frissen suljon, amikor megkivanjuk.
Mert igen, ugy szeretem, szeretjuk az elet kinalta dolgait, hogy adunk idot magunknak a megkivanasra.Olyankor egeszen mas izu, meg egy film, vagy konyv is nagyobb elmenyt ad.
Reggel, amikor bementem dolgozni, eppen csak setaltam a szekrenyemhez,  egy egyebkent nagyon kedves, udvarias no odajott hozzam, megjegyezte, mennyire tetszik neki a csizmam, es ha majd ugy dontok, hogy mar nem kell, gondoljak Ra.Szerencsere nem billentem ki teljesen az egyensulyombol, es nap vegeig valahogy blokkoltam az egeszet.Amikor elovettem a csizmam olyan furcsan ereztem magam, mintha mar nem is az en csizmam lenne, meg a lepeseim is furcsak voltak .Zavart, kisse szegyent is ereztem, amiert nem adtam oda ott azonnal, tessek, ha Te ennyire szeretned.Zavart, amiert tovabbra is szeretem is ezt a csizmam, mert a hoban nagyon jo, a talpa nem csuszos.Osszezavart az is, hogy meg hasonlo esetem nem volt.Szoktak dicserni egy egy darab ruham, hogy kulonleges, de levenni meg nem akartak rolam.
Majd megalltam vasarolni nehany dolgot, az uzletbol jottem ki, a parkolo fele igyekezve, ahol a rendor eppen letartoztatott egy ferfit.Pont az en kocsim mogott alltak, nem tudtam egy ideig kitolatni,sot meg masik 3 rendorauto erkezett.Elkepedve neztem az egeszet, mert ahogy kivettem a szavakbol, a ferfi nem csinalt semmit, csak a rendornek nem tetszett valamiert.Le kellett vennie a bakancsat is, es zokniban ultettek be, keze hatrabilincselve..olyan megalazo volt az egesz jelenet..
Igy jottem ma haza, nem mindennapi impulzusokkal, csak abban bizom az este itthon, az otthon nyugalma , biztonsaga kisimitja a lelkem reggelig...es szeretnek ujra orulni a csizmamnak is, mert valami dac azt mondatja, de hat az en csizmam, ezt nem adom, nem adhatom:)

 Mit tennetek a helyemben?