Saturday, February 1, 2014

harmóniában...


..amikor kineztem ma reggel az ablakon mar mindent vastagon beboritott az uj ho, meg kellett dorzsolni a szemem , nem akartam elhinni, de havazott meg.Nap folyaman egesz nap , hol gyengebben hol egeszen erosen , szakadt.Meg most sem hagyta abba.Holnap mormota nap, vegulis jo, ha borus marad, nem lat arnyekot.Azt hiszem az a jo, ha nem lat, valamivel be kell csapni magam, mikozben teljesen jol tudom, hogy teli honap van, es meg aprilisban is havazhat, Kanadaban vagyok.Itt regebben majusban sem volt ritka vendeg.
Megneztuk a Farkasokkal tancolo filmet, ami nem uj film, es lattam is mar, ha jol szamolom 11 eve pontosan.A fohos naplot-blogot ir.Nagyon megkapo, ahogy egyszerusegeben, nem szenzaciot hajszolva, csak a napi torteneseket irja le, hozza illusztral, fenykepezo hianyaban:)
A filmtol fuggetlenul, de talan annak is volt nemi koze ahhoz, hogy megallapitsam magamban, nem csak az ingerszegeny kornyezet karos, az ingerboseg is hasonloan az.Ossze vissza kapkodast eredmenyez, belekezdest sokmindenbe, de igazan semmibe nem elveszve, mert ott van a kisertes valami masik, valami egeszen uj utan.
Irigykedve neztem azt a nyugodtsagot, a szo jo ertelmeben vett egyhangusagot, mert mint annyi mindennek, ennek is volt, van harmoniaja.
joejt nekunk:) Varlak mormota!!