Friday, January 31, 2014

időjárásos..


..hetfon hajnalban ebresztett  a telefon, harom rovidet csorgott.Meg az almom es ebredes hataran voltam,  hirtelen azt hittem tavolsagi hivas.Nem az volt, sot egeszen kozelrol jott.
A varost nagy szazalekban lezartak, nem volt iskola, hivatalok, aki teheti maradjon otthon hivas volt, mert megkaptuk a sokadik vihart, a kozlekedes lebenult.Nem csodalkoztam, elotte is havazott napok ota.Kedden -35 fokra ebredtunk, de legalabb mar sutott a Nap, jo latasi viszonyok, jarhato utak.Szerdan olyan szel volt, azt hittem elviszi a hazat is, Lola faradhatatlanul porolt Szelurfival, illetve a hangjaval.
Mara egeszen megenyhult, a nagy szel kisoporte a jo ideje itt tanyazo minuszokat, egeszen -3 fokig melegedtunk, de bubanatosan be van borulva.Ilyenkor szoktam fazni, jobban, mint -35-ben.Vagy csak en kezdek kiolvadni, es erezni:)bizonyos szamokon tul teljesen mindegy hany fok van, nem erezzuk hidegebbnek.
Ebbol a hetbol elegem lett, eppen mara,amikor rajottem a honap is befejezodik.Azt hiszem ennek most orulok, pedig nem szoktam elegedetlenkedni.
A hetvegere csak napsutest szeretnek kerni, titokban, remenykedve, megidezve..jo lenne setalni ugy, hogy kozben latom is a kornyezetem, nem azzal vagyok elfoglalva, hogy minel elobb bejussak valahova.Raerosen, kenyelmesen lenne jo es kozben beszelgetve.Azt sem banom majd , ha az idojarast reszletezzuk kozben.







* a foto: ezt a subat osszel vettem, ugy megorultem, mintha  Panda es Lola lenne, csak annyiban kulonboznek, hogy a macska a nagyobb, de eppen igy szeretik egymast.Most keszult el.

2 comments:

  1. Hozzánk most érkezett nagy széllel az ítéletidő, hófúvások, lebénult forgalom, emberek az úton behavazva, a határátkelő Röszkénél ma le lett zárva a forgalomnak, egyszóval katasztrófa helyzet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remelem ido kozben mar jobban vagytok, nem tart sokaig.Kozben ide is igernek egy ujabbat keddre, ma es holnap csak havazik.
      Nem egyszeru az idei tel sem:)

      Delete