Friday, January 10, 2014

kavicsos álmom..


Becsaptam az ajtot es szaladva ertem el a lepcsoket, kettesevel vettem, hogy minel elobb felerjek, leirni  vegre az ejszakai almom.
A parton voltam saruban, rovidnadragban, bokamat surolta a sekely langyos viz, kavicsokat gyujtottem..majd felebredtem, mosolyogva  kineztem , a valosag mas volt, havazott.Talan ezt nevezik vagyalomnak csufoltam ki magam, mikozben tovabb neztem a gyenged havazast.
A piros lampaknal, mint fogsagban, az ido fogsagaban gondoltam vissza regebbi idokre, amikor ugy szaladtunk egymashoz, ugyanugy, ahogy elore elkepzelve veszem majd duplan a lepcsoket, a turelmetlenseg torkunkban dobogo izgatottsagaval, meselesi vaggyal, reakcio vaggyal.Milyen lesz a tekintete, a fintora, a legzese..vajon elfelejt majd levegot venni o is vaggyal?...a telefon , a computer kivegezte ezeket a pillanatokat, nyulunk erte es maris ott a hir.Megfosztva magunkat a latvanytol.Ma hianyzott ez az elmeny, a befejezo resze kulonosen.
Az egyik obolben veletlenul talaltam a kacsakra, mind ott gyultek ossze.Kisse irigykedve neztem oket, hiszen az en parti rajongasom sokszor eleg maganyos, a legtobb ember csak elmegy mellette...

3 comments:

  1. Orsi:) ahogy olvastalak, felalltam megszamolni a lapokat, itt meg van divatja, de lenyesegen visszaesett mar.Ami erdekes, hogy itt kezzel is atadjuk olyannak, akivel naponta erintkezunk.Szuletesnap is ilyen.Erdekes, es tetszik:)
    Igen jol irtad, kell ez is, fel kellett zarkozni, de jo volt a regi is.En igyekszem egyensulyba tenni, hogy ne gepiesedjunk el:)

    A to igy tavolbol meg van osztva, es nyugodtan irigyelheto:)) nagyon sokat fotozom,aztan neha amikor tul soknak talalom, selejtezem a kepeket.Csak azon szoktam csodalkozni, hogy pl a napokban megint gozolt, es csak en csodalkoztam ra.Egy kis minusz otthon tartja az embereket:)

    ReplyDelete
  2. még itt is mutatták a híradóban, hogy gőzölt a tó :O csoda egy látvány volt még így is, hát még élőben milyen szép lehetett:))

    jaja, én is úgy szoktam...telefonban gyorsan elújságolok valamit, utána meg jól át/megbeszéljük a történéseket :))

    Puszillak:)

    ReplyDelete
  3. Koszonom szepen Rozsa:)) igy sokkal jobb, hogy nektek is tetszik! es neha,mint most az idojarassal, a tema adja magat:)

    ReplyDelete