Wednesday, January 29, 2014

a dióról...



Mar akkor szerettem a diot, amikor meg nem tudtam a szamtalan jotekony hatasat.Nem tudatosan, es nem tudomanyosan fogyasztottam, csak szerettem.Kulonosen a nyers diot szerettem, amikor a hejat le kell huzni, de ma mar piritva is nagyon .
Jo hatassal van a borunkre, az idegrendszerunkre es  allitolag karban tartja az agysejteket, okosan tart:) csak nehany a sok kozul, igy fejbol.
Hetente egyunk meg 3x 4x 4 szemet, tartja a mondas.
Lolat tudomanyos kiserlet ala vetettem, mert imadja a diot, ez eleg hamar kiderult.Imadja egeszben, imadja daralva, es imadja , ha dios suti , edesseg keszul.Egy eve figyelem, nala milyen eredmenyt erek el okossag szempontjabol:) annyit eszrevettem, hogy a diot barmiben felismeri, es ha nem is lett okosabb, de a dioszeretetunk is osszekot a sok minden mas mellett..
Lehet az dios kosarka, vagy csusztatott p


alacsinta, Lola orommel kostol, persze velem egyutt:)