Wednesday, January 8, 2014

Lola hidegben ruhája...

 ..szelsoseges idojaras szelsoseges intezkedeseket kivant.Tudomanyosan magyarazva polar vortex-t(sarkivideki orveny)-t kaptunk, amit erzunk azon tul is, hogy mar elvonult.A minuszai maradtak, jol erzik magukat.Es bar szeretem, keresem szepsegeit a hidegnek, ennyire hidegre azert nem vagyom.
Lola kapott egy kotott kapucnist ebben a vad orvenyben , a frizuraja lenott, de amig ilyen, ennyire hideg van, nem viszem fodraszhoz.
En is elovettem a sarvidekre illo sapkam, -42 fok volt kedden, nem neztuk a divatot, legtobbunknek csak a szeme latszott ki.
Es nagyon jol estek a telefonos erdeklodesek otthonrol, melegitoen hatottak, ma mar csak -18 volt.



4 comments:

  1. Megzabálom.:) Tüneményes!!!!!

    Szupi a te sapid is! Ilyen hidegben valóban nem számít a divat,a lényeg,hogy senki ne fagyjon meg.
    -42?????????Te jó ég!!!!!
    A -18 se kevés.:)

    Puszi,.melegedjél!!!!

    ReplyDelete
  2. Lola annyira aranyos! Hideg ami nálatok van, nagyon durva, remélem nem tart már sokáig. Gondoltam sokat rád, az elmúlt napokban. Sok puszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen Erika, jol estek szavaid!:) nagyjabol masfel hetig tartott, de mar melegszunk.Ma meg -11 van, de szombaton mar a plusz tartomanyba kerul a higany:)
      Ez most nekem is sok volt!:)

      Delete
  3. nekem is van ilyesmi szőrmesapkám, én nagyon szeretem, ha hideg van hordom is mindig, fázós a fejem:)

    Lola meg szupercuki :D micsoda lányos ruhája van :O:))

    ReplyDelete