Friday, January 24, 2014

kislány nevet keresek...

 ...van az a pillanat, amikor elegunk lesz az egyszinu telbol, a fehersegbol vagy szurkesegbol, a koparsagbol, a sivarsagbol es elmegyunk vasarolni!Persze segitett ebben az is, hogy ajandekkartyat kaptam a nevnapomra:)
Kedvenc filmem a Reggeli  Tiffany-nal...egyszeruen lenyugoz amilyen gazdagon tud elni a no, a foszereplo.A film peldajara szoktam hasonloan megelni a gazdagsagot, mert nalam azt nem sokpenzben merik.
Oriasi teli kiarusitas van, ahol meglattam ezt a muszorme takarot, parnaval, hozza a teascseszet es egy gyumolcs illatu gyertyat..maris gazdagok vagyunk egy jo konyvvel a kezunkben.
Kerestem tokot a fenykepezomnek, felek, hogy megkarcolodik, de a telefonokkal ellentetben itt nagyon szegenyes a kinalat.Jo, ha 4 fele volt, az is mind fekete, gyakorlatilag csak meretben kulonboztek.Egyik sem tetszett,es amiert ezt leirtam, mert igy keveredtem a jatekosztalyra, ahol meglattam ..a ket  varkocsat, a masnis kalapjat, es tudtam, hogy itthon megkerdojelezik majd az epeszusegem, de kellett nekem ez a kislany, ez a baba...akinek most nevet keresek..javaslatok?:)



8 comments:

  1. hihi, lehet én is megvettem volna ezt a babát :D
    mivel nagyon huncut nézése van: Huncutka? Mosolyka? Pink Lady?
    emlékeztet egy rajzfilm sorozatra, ami volt a tévében jó régen a Pom Pom meséiben a kislány, Picur :)

    gyümölcs illatú gyertyáknak nem tudok én sem ellenállni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi Orsikam!:) eddig a Picur tetszik,meg illik is hozza,mert pici:)))majd oldalra kiteszem melyik mellett dontok vegervenyesen:)

      Delete
  2. Kérlek nézz be hozzám,!Köszi!

    ReplyDelete
  3. Monika!koszonom itt is,nagyon kedves gesztus:)

    ReplyDelete
  4. Édes ez a baba! Én is vettem magamnak néhány éve.:),hogy majd jó lesz a lányunokámnak,aki azóta már 4 éves.:)de itt van nálunk a baba.
    Nekem pedig az a kedves,hogy írsz mindig néhány szót!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) az emberben mindig marad valami a gyermekibol, es ugy van jol.Ezt a fiuk nem erthetik:))
      Kosoznom!!:)

      Delete
  5. Ó, elkésve boldog névnapot neked! Néztem a babád, vártam az ihletet, ami jött elküldtem. Engem valahogy a szeme fogott meg, ilyenre gondoltam, mint Csillagszem. Tényleg kedves baba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosoznom szepen Aniko:)) kedves a Csillagszem is, a Picur is...majd sorsolok azt hiszem:))rongybaba egyebkent es Lola fel tole:D

      Delete