Saturday, February 15, 2014

birthday girl...


..mi az , ami megkulonboztet egy kapcsolatot ,csupan ismeretsegbol  baratsag szintre emeli? mitol lesz , alakul, melyul baratsagga? Milyen sokszor nehez folfedezni, kiszurni azt a szintet, lepcsofokot, amikor ez megtortenik.Es milyen sokszor, ha megtortent is, megszakad, befejezodik.Sajnos a jo dolgok sem tartanak orokke.
En szamtalanszor estem mar olyan hibaba, hogy tulertekeltem egy egy ismeretseget, tobbnek hittem, de nem, nem volt tobb.Akit baratnak kepzeltem, masokkal  is eppen olyan volt , mint velem.Bar az is lehet sajatosan ertelmezem a baratsagot, nagy elvarasokkal.Meglehet.
Kisebb-nagyobb "csalodasaim" vegallomasa mindig a kisallataim, foleg a kutya.Masodik legjobb baratom, mert ugye fontos, hogy olyan legyen az elso, akivel egy fajban vagyok:)
Lola amikor megszuletett, azonnal maganak akart, egy honapig ejszaka is vele kellett lennem, sirt, nyafogott, csak a kozelsegem nyugtatta meg.Maradt ilyennek, semmit nem valtozott.
Amikor hetvegen dolgoztam, a ferjem es B. is beszamolt, hogy nyafog, mindig meg kell nyugtatni, hogy jovok nemsokara.Altalaban du  1-ig aztan aludt, utana az ablakba ult es varta, hogy beforduljak a kocsival.Tiszta Kis Herceges:)
Nagyszeru kozonsegem a konyhaban, akinek meselhetek, igazan jo hallgato.Idonkent szereti megkostolni a kiserletezeseimet is.Ha bonyolult kerdest intezek hozza, a fejet felredonti, mint aki a kerdes nehezseget szeretne visszahangsulyozni .Barmilyen hosszuak a monologjaim, nem lankad a figyelme.
Ilyeneket varunk el egy barattol is? vagy ilyet csak egy legjobbtol? meglehet az is, hogy a baratsagok sokfelek, kategorizalhatok, es aki a legtobb kategoriaban benne van jon ki gyozteskent...nalam Lola , megha kutya is nagyon ott van, a dobogon...es magamban szazszor megkovettem, amiert a hetfoi beirasombol kimaradt, nem emlitettem, pedig igen fontos esemeny:Lola ma 2 eves!!
A hidegre valo tekintettel "archive" fotot teszek ide, mert csak jovohonapban megy fodraszhoz, es egy szuletesnapon legyunk rendezettek, ha tehetjuk..meg akkor is, ha kutyak vagyunk:)


Boldog masodik Szulinapot Lola!:)