Wednesday, December 18, 2013

i love x-mas...

Mondtam mar, hogy nagyon szeretem a karacsonyt? o igen, nehanyszor elmondtam mar , megunasig is, persze ebben az ilyenfele kommunikacioban az a jo, hogy onmagam nem unom es ismetelhetem ezerszer is:)
Ma betevedtem egy mall-ba otleteket gyujteni a hetvegi vasarlasomhoz, mert nem olyan konnyu ajandekot adni, plane fogadni nem egyszeru.
Seta es ablakvasarlas kozben bealltam egy kavezo kigyozo soraba venni egy cappuccinot.Kis ido mulva hatra neztem, mogottem egy egyenruhas holgy allt, az egyik uzletbol az ebedidejet toltotte.Mivel tudom milyen gyorsan elszall felora  vagy egy ora is, megjanlottam azonnal, alljon elem, en raerek.Nagyon megkoszonte, es nem titkolta meg volt lepve.Mit tegyek, szeretem ilyen forman zavarba hozni az embereket, ev kozben is, de ilyenkor hatvanyozottan.
Aztan o is meglepett engem, amikor fizetett, mielott elindult, megfordul es azt mondta: Koszonom megegyszer es Boldog Karacsonyt Kivanok! osszemosolyogtunk.Hiszen talalkozott az az elindult udvariassag olyannal, aki igenis epp ugy ertekelte, ahogy nekem is jol esett, meghatarozza a napom hatralevo reszet.
Talan a gyermekkorra nyulik vissza, nem tudom..azok a karacsonyok masak voltak, a fa is szerenyebb volt, ajandeknak egymasnak voltunk, es az ejfeli mise, amire en 6 evesen is mentem, nem hagyhattak otthon.A szomszedok megis mindig ramcsodalkoztak, Agika is jon?
Szerettem, hogy zajos a haz, a testvereim mind hazajottek...talan ilyen alapokon nyugszik az en unnep szeretetem.
Aztan lett sajat karacsonyom, kicsit masabb, kicsit elszalltabb, nehez visszafogni magam, hiszen csak azt adom teszem, ami jon belulrol..
Evekkel ezelott kezdtek feszegetni hogyan kivanjunk unnepet, mert a Boldog Karacsony sokaknak serto..aki karacsonyt unnepel, szerintem annak mashogy lenne serto koszonni.Talan ezert is voltam ma olyan boldog, amikor a no Boldog Karacsonyt kivant..