Thursday, December 5, 2013

Te meg Én és a holtodiglan-holtomiglan...


Ev vegehez kozel mindig atgondolom a tortenteket, a fobb esemenyeket, megvizsgalom, hogy haladtunk e elore, fejlodtunk e, netan egy helyben topogunk.En, mint merleg, merlegelek.
Nem vitas az idei ev legnagyobb esemenye a korhaz volt, amikor majdnem meghaltam.
A transzfuzio utan sokaig pihennem kellett, napkozben ledolni, szunyokaltam, mert kivantam.A ver, amit kaptam 3 honap utan elhasznalodik, addig elo kellett termelnem a sajat vorosversejtjeimet.
A ferjem egy honapig maradt itthon velem, minden este gyumolcstalat keszitett, leult az agyam melle es jatekosan megetette velem.Szeretem a gyumolcsot, nem volt nehez dolga.
De. Itt jon az, amikor az ellentetek vonzzak egymast, azt hiszem.O borzasztoan hisz a termeszetes gyogyitasban, pl a gyumolcsok-novenyek erejeben.Legalabb annyira, mint en az Orvostudomanyban.Veget nem ero vitaink vannak evek ota mar.De a hasonlo erosseg nem engedi, hogy barmelyikunk is gyozzon, nem akarjuk legyozni, meggyozni a masikat, csak soroljuk erveinket egymas mellett, es olykor jol kifaradva felfuggesztjuk.
Hit.Mindenkiet tiszteletben tartom, ami magaban foglalja, elvarom, hogy ez enyemmel is hasonloan banjanak.Hiszek, de nem szabad kizarni az orvostudomany eredmenyet, amikor sorolhatnam mennyi nagyszeru dolgot elertek, ami blueberryvel, szolovel vagy almaval, esetleg kakkukkfuvel nem erheto el.Amikor nagyon pipa vagyok, azt is mondom, ha ennyire jo a termeszetgyogyaszat, a csodafuvek, csodateak, miert van egyre tobb es tobb beteg ember?
Egyezzunk ki abban, hogy a hitet a tudomannyal kovacsolom, en igy csinalom, nekem igy jo, igy logikus, es meg mukodik is.Hiszen, ha korban visszamennek, amikor meg nem volt korhaz, de a hit  sokkal erosebb, mint napjainkban, en mar nem elnek, a hitemmel egyutt meghaltam volna tavasszal.
Hiszek a hazassagomban, a ferjemben,magamban, a joban -rosszban, betegsegben -egeszsegben egyutt, a holtomiglan -holtodiglanban, amikor ujra es ujra felidezem a ferjem arcat az agyam szelen , amint szolovel etet...es kesobb, amikor merges, amiert kerteszetbe megyek, amiert a bakancs okozta kek zold foltok a bokamon ellenere tovabbra is megyek, es akarom...vegul nem merges mar, elfogadja, hogy ez valamiert kell nekem, egyfele bizonyitasi vagy, hogy egeszen jol vagyok..koszonom Neked(is)!:)