Tuesday, December 17, 2013

a földig érő sál..

...ismet havazik, jo erosen , surun nagy pelyhekben.Tegnap szazagra sutott a Nap(ahogy Anyu mondana), nevette, ahogy kiastuk magunkat a feher csomagolasbol.
Ma a valtozatossag kedveert ismet feher angyalok potyognak.Szep unnepunk lesz.Mar az is szep, ahogy a konyhaablakon at latom a havazast, mikozben sutemenyeket keszitek.Idillikus igazan.
Aztan eszembe jutott a sal.Nagyon szeretnek egy extra hosszu, foldig ero salat, kertem is karacsonyra, de a biztonsag kedveert elmegyek megnezem arulnak e.A tesztara ugyis varni kell most, az uzletek kozel vannak, akar setalhatnek is a hoban.Kulonben is szeretnek egy kis tolongast, lokdosodest, rovid rogtonzott beszelgeteseket, sorban allast.Ez nekem mind kell ilyenkor, ezert fogok hetvegen vasarolni ajandekokat.Ehhez tartozik, szeretem:)
Ha nem arulnak foldig ero salat, elhatarozom, hogy kotok magamnak, majd addig kotom, amig foldig nem er..igen, igy lesz.





* foto a netrol, eppen ilyen hosszut szeretnek

6 comments:

  1. hihi, Te szereted a tolongást, én meg éppen ma puffogtam, hogy már ilyenkor nem szeretem a várost, a tömeget, a lökdösődést:))

    a sálat meg tuti, hogy megkapod:) jóóó hosszút, földig érőt, hogy lehessen jól bebugyolálni magad vele:))

    ReplyDelete
  2. A hangulat az igen, azt szeretem én is. Mondjuk a plázákban elviselem, mert szép a dekoráció, zene szól mindenütt...igaz, a plázákba járok a legkevesebbet :D na jó, azért néha nyüzsgök ott én is:)

    na látod, nem is rossz ötlet két sálat összekötni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jól jön az még a nagy hidegben:))

      Delete
    2. O igen, mar megvan az elso tortenetem vele:))

      Delete
  3. Azért nem hagy téged ez a sál békén. Látod Ágnes, nekiálltam sütni, erre belázasodtam, lábamon alig állok. Az unokákat vitték orvoshoz a szülők, mikor eljöttem. Én is felszedtem a vírust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon sajnalom Aniko:(((akkor jobb ha most kifekszed, ilyenkor nem lehet mast csinalni.Kivanom, hogy mielobb rendbeb gyere!!

      puszillak:)

      Delete