Friday, December 27, 2013

ünnepi érzelmek kapcsán...


... azt gondolom a tulfeszitett, felfokozott erzelmek miatt,( kozben meg megis mast is gondolok), mintha neha igenis valaki csak okot keresne, hogy megsertodhessen, mert akkor valamiert minden konnyebb, egyszerubb lesz.Karacsonykor erzekenyebbek vagyunk, en is az vagyok, sokkal erosebben fogom a serto szandekokat is, mig mindenki massal szemben a kuszob valahol egeszen magasan all, hogy latni sem lehet, (a turesi kuszobre gondolok), addig nalam , velem kapcsolatban egeszen lent van, szo szerint kuszob magassagban, bele lehet botlani.Es hiaba tettem ki a lelkem, adtam, segitettem, minden megy le a csatornaba egy pillanat alatt, nincs merlegeles..hiszen a merleg az en vagyok, en szoktam.
En introvert szemelyiseg vagyok, zart, nem hisztizos, nem szova tevo, elvonulos.Ezert is szerethetek irni, kibeszelni magambol a tuskeket.Szerencsere szuk csaladon belul  majd mindannyian ilyenek vagyunk, vigyazunk is egymasra , csak neha neha akad egy tuske, mar egeszen jok vagyunk benne.
Tavolsagbol, nem elerhetobol, bar esszerutlen, logikatlan is, de konnyu tuskezni, es nekem meg igy egeszen konnyu elvonulni, bezarulni meg jobban..
Most, hogy erosen korbeirtan leirtam, raterhetek az izgatottsagomra.

A fiuk nem egyeztettek, ket fenykepezot kaptam ajandekba:)ok jottek zavarba, nem en.En ugy fogom fel, nagyon szeretve vagyok, es egyiket sem cserelem be mas ajandekra, megtartom.Ketszer annyit fotozhatok:) Az egyiket mar kiprobaltam, a hosszu parti setankon tegnap.
A masikat most forgatom a  kezemben izgatottan, ma vettem bele memoria kartyat, hogy ne kelljen egyikbol a masikba rakosgatni, es reggel irany a part ismet, mert most olyan mas..a sok ho, a hullamok hatasara erdekes alakot oltott.Ha batrabb lennek, egeszen  kozelrol, a szelerol neznek le a vizbe, de sok helyen megrepedt, felo, hogy elnyelne..szoval reggel, koran, irany a part, randevu a siralyokkal, a hullamokkal..ne felejtsek el ennivalot vinni nekik..