Thursday, December 19, 2013

ez is x-mas..

Amikor lehull tobb, mint felmeter ho, es ennek ellenere pokoli hideg van, csak azt latom, mintha nagy parnak vagy paplanok kozlekednenek, a hotaposok, a nagy kabatok egyen format oltenek.Vegulis mindegy, minuszban senki nem a masikat meregeti, csak azt, hol van a bejarati ajto.
 Kivetel vagyok ez alol en, megiscsak europai hatterem van, fontos a megjelenes a legnagyobb minuszban is.
Van mar, ha nem foldig, de majdnem bokaig ero salam, hozza sapka es kesztyu is.Pontosan illik az olivazold csizmamhoz, ezert nem hagyhattam ott.Jol osszevalogattam, meg en is elismertem ma.
Allok ismet egy sorban, ahol kiszurom egy ferfinak a nyakkendojet, tuzpiros, nem is latok mast, csak a nyakkendot,magamban mosolygok, de nem veszem eszre, hogy valoban mosolygok.Egy ido mulva latom , ahogy visszamosolyog, meg korul is nezek vajon kire, de egyertelmu felreertett,  pedig en csak a  nyakkendot lattam..ugyan hogy vehetett magara ilyen Telapo pirosat.Megyek a dolgomra, amikor eszre veszem jon mogottem es tovabbra is mosolyog.Gyorsitani kezdek, de nem veszi a lapot, hogy ilyenkor illik lassitani, vagy megallni, mert  a masik nem fogocskat akar jatszani.Mar majdnem szaladok, a kijarat fele, vegul elerem , megyek a kocsimhoz.Leraztam.


Itthon elmeselem, a fiuk nevetnek, a salra es  sapkara fogjak, tul jol nez ki:)) 


Azt hiszem ovatosnak kell lenni a karacsonyi mosolyokkal, van aki felreerti.:)