Saturday, June 15, 2013

várni a holnapot..


A biztonsagerzes  parnazott pillanataban varni valamit, aminek napja biztos, minden evben eljon.
Az utolso orak epitette turelmetlenseg , mely megis szep, es bar minden evben eljon, es minden evben varom/varjuk, kepes uj es ujabb izgalmakkal, keszulodessel okozni /fokozni meglepetest meg nekunk is, akik eppen a masik oldalon vagyunk, keszulunk, nem kapunk.De de kapunk is, az orom visszaverodik, mint uvegen a feny.Oda vissza kering, mig el nem nyelodik az ado es kapo altal.Mert elnyelodik,  a kovetkezoig taplal .
Igy vagyunk az unnepi napokkal, pillanatokkal, a jeles datumokkal.Holnap Apak Napja.
Keszultunk, en is keszultem, szokasunk , hogy Anyak napjan a ferjem is koszont es forditva is, en is Ot.
Vannak unnepi, magasztos, egekbe emelo pillanatok, melyekrol tudositanak, sokak tudnak, talan annyiszor sokszorozodik az erteke is .
Aztan vannak pillanatok, melyeket nem varunk, nem tudjuk, hogy eler majd, nem irnak rola , mert csak kevesen tudjak.
A fiam rajzol a gepen, rpg jatekokhoz rajzol.A heten kapott egy levelet New Yorkbol, neves egyetemrol, egy ott vegzos kert beleegyezest , a rajzaibol szeretne hasznalni vizsgamunkahoz, ha megengedi.Szerenyen mutatta meg a levelet, en meg unnepibe oltoztem.

Kevesen tudjuk, a hir erteke szamomra megis leirhatatlan, illetve megis, mert leirtam ma ide:)

szombat, June 15

...az Apak napja a tokeletes harmonia -boldogsag jegyeben telt .Odagondoltam Apuhoz is, hallottam a hangjat.Utolso talalkozasunk emleke, hogy megborotvaltam, es kapott tolem titokban egy cigit, a fustszagot parfummel semlegesitettem Anyu felhaborodasa elol.Szep emlek.Boldogan tart.

June 19, szerda