Thursday, June 20, 2013

nőiszavak..


..idonkent ki  is mondom, noi szavakba  ontom azt, hogy milyen szerencses vagyok.
Vegyuk peldaul a partom, ahol ugy erzem megszunik minden , ami varosi: a zaj, a sietes, a turlemetlenseg, a feszultseg...olyan szerencses vagyok, hogy kiruccanhatok reggelizni, vagy ebedelni, vagy a kedvencem:bambulni.
A latvany magaval ragad, megszunik korulottem minden, nincs gondolat, nincs zaj, nincs senki es semmi mas, csak en, a sajat szivdobbanasommal.A viz magneskent vonz, szojatekos:agnes-magnes..:)
Madarak csivitelnek, erdekes pletykakat oszthatnak meg,mindenki egymas szavaba vagva, egyszerre beszel.Felenken  egy vorosbegyu kozelit felem, talan a  mazsolas pogacsambol szeretne morzsat kapni.

A part menten sorakozo  fak  paravankent rejtik   siralyok  szemermetlen pancsolasat,  majd iszogatnak, idonkent valami zsakmanyra lecsapnak.Fejuk eppen olyan hirtelen merul ala, ahogy felszinre jon, testuk biztosan ul a viztukron.Minden mozdulatuk hatarozott, megis van benne valami finom kecsesseg.
Mokusok ma nem voltak, ez feltunt elvarazsoltsagomban is.
Egyszer szappanbuborekot fogok itt fujni, kuldok egy egy bubit annak, aki szeretne, hogy idelopjam hozzam buborekba zartan, a partomra, hogy erezze velem azt, amit a noi szavaimmal sem tudok atadni....meses lenne.
Holnap lesz a nyar leghosszabb napja, orulok, hogy ez a parttol tavol eszembe jut.
 Mivel is  unnepelhetnenk  ezt a leghosszabb napot, legrovidebb ejt..megalmodom ebben a mai ,meg hosszabb ejszakaban:)






* a kepre kattintva nagyobb lesz..a parton talaltam a madartollat , csinaltam belole irotollat, fiam oriasi megbotrankozasa kozepette.(fuuj anya, az bitosan valami betegseget tartalmaz..fertotlenitettem, majd szintelen koromlakkal atkentem, ugy tettem bele egy tollbetetet..remelem nem leszek beteg:)