Thursday, June 27, 2013

így(is) élünk mi...


Te- nem csinalsz meg egy teat magadnak?
en-nem, hiszen most fogyott el.Miert?
Te-Hogy legyen mit ellopni toled:)

En voltam, vagyok az, aki mindig elore keszul , ha fejben is.De mindig en.
A ferjem megemliti hanyagul:tudod, hogy hamarosan el kell keszitened a kedvencem? meglepodtem, amit nem is titkoltam.
Vagyis jovohonapban hazassagi evfordulonk, a 123-ik:) de az is lehet tevedtem, es 321-ik:))
Nagyon ritkan megyunk el valahova, a mi hagyomanyunk ez az etel, ezzel a vacsora, es emlekek, es persze tervek, kifogyhatatlanok, es nevetesek, tanc is, mindig.
Ajandek is van mindig, es mindig lenyugozo, es elotte , utana el is megyunk, de ezen a napon mi mindig ezt esszuk.
Jo harom hetem van, majd elore megbeszelem a hentessel, mert hajszal vekony husszeletek kellenek.
A foto 2011-es, el kellett meselnem mi keszul belole, kozben szeletelt a hentes.Kivancsi vagyok milyenre sikerul az idei.

Tavaly nem fotoztam le a koltozes miatt, pedig elkeszult, a hagyomany nem serult, megha mi igenis.Kulon kulon, magunkban, de a Mi az maradt serthetetlen.