Wednesday, June 12, 2013

két hónap...

Nem is olyan egyszeru visszatalalni egy utra, melyrol lesiklottunk, jovok ra.
Ket honap kiesese.Nem irtam, nem olvastam, nem fenykepeztem egyszer sem.
Lassan, ha egyelore nem is olajozottan, de sikerul majd megtalalni onmagam.
A ket honapom szimboluma ez a taska, amit Anyak napjara kaptam.Ebbe tudnam bepakolni a torteneseket.
A szuletesnapot-B.18 lett, most erik, hamarosan utolso vizsgak lesznek.
A korhazat, azt a sok uj erzest, melyeket ebresztett, melyekkel alomkorosan setalgatok neha meg ma is.A viragcsokrot, a kartyan csak annyival egy "ismeretlentol" God be with You !
Az Anyak napjat, mely iden igazan gazdag volt.Talan a korhaz miatt is, kisse ugy ereztem most en is szulettem, nem csak az, aki koszont.Kisse o is ugy erezhette, aterezhette milyen orom volt, amikor megerkezett, hazajott.
Olvastam konyvet, moziban voltam -A Nagy Gatsby kapcsan.
Meg mindig illatos a kert a cukraszdatol, neha levelek cserelodnek a gyerekekkel.
Panda fogott nekem egy feketerigot, de sajnos megolte:( Egy mosomedve  kovethetett az elozo hazbol, mert itt nincs patak, de bejott a "tornacunkra" egyik ejjel..Lola azota is buszke , o vette eszre.
A zaj csondesebb lett, vagy megszokottabb:)
Szoval lassan visszatalalok  ...