Wednesday, June 19, 2013

kukorica..

...benitoan szepek ezek a juniusi reggelek, nappalok, estek.Vezetes kozben fejben irok, fogalmazok,  hogy aztan elveszitsem az egeszet , megsem annyira, hogy elvegye a  kedvem az ujabb irastol.
Babakek szinu az eg, napszemuvegemen  tancolo napsugarak, harsogo zold novenyek, kellemes meleg, szelkisasszony cirogatasa husito.summer breeze -nek hivjuk itt.
Az iden kanadai a nyar, majdnem olyan, mint az elso evekben, amikor nem volt ido beerni a cseresznyenek,a  szilvarol ne is beszeljek, 20-22 fokos max homerseklettel, es augusztusban este mar futottunk .
Szeretem ezt most,mert engedi elvezni a nyarat, a szabadban letezni ugy, hogy kozben jol erezzuk magunkat.
Napok ota nagyon boldog vagyok, pl tegnap este is szeles vigyorral kukoricaztam...imadom a fott kukoricat..


3 comments:

  1. Orsi:) a becenevem: nevetos:)) a nagy atlagban az az alaptermeszetem, igyekszem vigyazni ra:))

    Ket pofara ettem en is:D

    ReplyDelete
  2. Örülök, hogy ismét a régi vagy.
    Nálunk most kánikula van, a légkondi mellett valahogy ki lehet bírni :)

    ReplyDelete
  3. Koszonom Rozsa:)tudod engem zavart leginkabb az a sokfele furcssag, ami a korhazmizeria miatt belem koltozott.Sokan aggodtak miattam, ami nagyon jol esette s sokat segitett abban, hogy visszatalaljak onmagamra.

    Itt az iden nem lesz hoseg..nagyon orulok ennek, meg 30 fok sem lesz, csak ilyen 25 fok kb.Hetvegen egyik ejjel 9 fok lesz.
    Tavaly es elozo evekben irtam mennyit szenvedtunk, raadasula tavak miatt a para elviselhetetlen volt.

    Te meg csak husitsed magad, csak legyen jo es szep!:)

    ReplyDelete