Friday, June 21, 2013

napforduló...


Soha nem torodtem ugy ezzel a nappal, mint ma.Igazan a Gatsby olvasasa-nezese tette a bogarat a fulembe.
Daisy mondja:mindig varja az ev leghosszabb napjat, hogy aztan, amikor elmulik, ujbol varhassa.Nagyjabol igy szol a gondolata.
Azota vartam en is, keszultem,utana olvastam, fotokat csodaltam.
Vannak , akik maglyatuzet ugranak at, vannak akik almat dobnak a parazsba, majd megeszik, vannak akik majusfat keszitenek viraggal, pantlikaval diszitve, korbetancoljak.Vannak akik oskoveknel gyulnek ossze.
Vannak akik lampast eregetnek , hozza kivanva kinek milyen kivannivaloja van.
Vannak akik meztelenul szaladgalnak az ejben, es vannak akik viragot szednek csokorba.
En a mezei viragcsokor mellett dontottem, azt uzeni, ha ezen a napon szedunk, meggyogyit.
Jol vagyok, olyan, mint uj koromban, ahogy felenk mondjak, de csabito volt viraggal megerositeni:)