Friday, June 28, 2013

200 éves hajók...







..nem tudom , hogy igy lesz e, de ha egyszer  otthon elek ujra, meselhetek majd errol, a mai naprol is, amikor majd az eletemrol Kanadaban meselek.
Az obolnek ket hidja van, ketto oleli at, mint nekem, ket szivem van, az egyik otthon maradt, hogy aztan ez a masik mindig figyelmeztessen arra, vagy az az otthoni az ittenire?keptelenseg kideriteni ebben az osszefonodasban.

Az egyik hid liftrendszeru, hajok erkezesekor emelkedik, szetnyilik.Szamtalanszor valasztom csupan csak azert, hogy nezhessem mukodeset.Azt mondjak furcsa vagyok, talan igaz lehet.
Mellette buszken, hatalmas pillerjeivel , mersekelt ivevel huzodik az ujabb , nagyobb, masoknak talan szebb is.8 savos, Legiut  hid a neve.Meg a neve is elokelobb.
Ma megis a kicsi kapott foszerepet, sokaig font volt, szetnyilva, csillogva, buszkelkedve, hogy lam, ma mindenki ot nezi.
200 eves evfordulos unnepseg sorozat kis resze volt ez a mai, magas hajok erkeztek, regiek, regimodiak, reszleteikben erdekesek, furcsak, mint en.
Sajnos spontan dontessel csoppentem a latvanyba, mar nem volt jo hely, kozeli, igy a fotok nem a legjobbak, a fenykepezom ennyit tud.
Ami meg emlitesre melto, nehany hete neztem meg a Kek Lagunat, abban volt ilyen hajo, es ez nekem olyan jol esett, hogy eloben is lathattam.Olyan szep az a film, aki megnezi, azonnal latja a parhuzammal vont ellentmondast a mai filmekkel es akozott.Minden mai film csupa eroszak, agresszivitas, kozonsegesseg.Udito volt egy ilyen szep, torekenyen finom filmet nezni.


* a kepre kattintva nagyobb lesz, es lathatobb.

(csak nektek mondom el, hajnalban megyek a hajokikotobe kozelebbi fotot csinalni:) a fiuk ugyis az alvast valasztjak, en meg ugye ugyis furcsa vagyok...:)