Friday, June 14, 2013

jók az emberek...


...talan Coelhonal olvastam az egyetemes erzelmi bankrol, melybe  teszunk amikor csak tudunk, alkalmunk, modunk van ra,  hogy aztan alkalomadtan  visszakapjunk , amikor mi kerulunk elesett helyzetbe.
Tovabb gondoltam azzal, hogy amikor adunk az egesz olyan konnyed, erotlen, talan kecses is, es igazan akkor ertekelodik fel mindenki szamara az adott , amikor visszakapja.
Eletemben eloszor ( a gyermekszulest leszamitva, ami aldas nem betegseg)korhazba kerultem.
Szamtalan remiszto, sokkolo tortenetet hallottam az ellatasrol, volt idom fejben millioszor kerni, csak ne keruljek ilyen helyzetbe.
Kerultem.Kivedhetetlen volt, jott varatlanul a legmelyebb alvasomban.Olyan alvasban , amirol csupa jot feltetelezunk, edesdednek, nyalat kicsurgato pihentetonek, aludttejesnek..es ki tudja meg hany felenek jellemezzuk.
Csak joval kesobb eszmeltem ra, mennyien, milyen sokan, lathatatlan es erintheto kezek ovtak, vedtek, simogattak.Azt hiszem sokat tehettem abba a bizonyos bankba, csak megerositett a hitben, mert igy utolag gondolva mar nem is csak hit, de tudas ez.Tudom milyen az visszakapni, mennyit er .
Bar nem olvasnak, de koszonom Cherrynek(fonover) a szemebol sugarzo aggodast, sok sok simogtast.Az egesz szemelyzetnek, akikhez kozom volt ,a felelmem  nagyon erosen megcafolo torodesuket, latszott szivbol jon.
Csak egy falat kiragadva:az aggyal toltak vizsgalatra(noi), elotte WC, nem volt papucsom, es en csak ugy tudok, marmint kimenve:) letettek torulkozot az egyebkent is ragyogo tisztasagu talajra, azon tipeghettem be.
Furcsa, morbidos megnyilvanulas, de "elmennyel" gazdagodtam a korhazban.

Szeretem leirni a pozitiv elmenyt, ebben a napjainkban csupan negativ hatasvadaszatu hirkozlesben.Hiszen olyan jo az, amikor masokban a jot keresve valoban jot talalunk, ezzel onmagunkban is azt hozzuk elo, erositjuk tovabb...