Wednesday, June 26, 2013

suba...


...lukteto fejfajassal jottem ma haza, meg sem allva a haloszobaig , ahol csak eldoltem, meg a szandalomhoz sem volt erom, levenni.
Minden evben belazasodok legalabb egyszer igy nyaron a klimatol.A telefon ebresztett , nagyon melyen elaludtam .Alom es ebredes hataran hallottam a csorgest, tul tavolinak tunt.
Azon toprengtem milyen keves szavak koze vagyok korlatozva .Nem mindig van idom olvasni.Egy ket tomondattal hangosan is velemenyt nyilvanitottam a kutya es macskak egyebkent is zavarodottan kezelt pillanatnyilag beallt hangulatomat.Szeretem azt hinni, hogy szeretik a monologjaimat.
Van egy mikro kertem, olyan kis kilepo a tornacrol, amit nagyon szeretek mondani, es persze B-nak mondom angolul is(porch), mert szerinte anyaolyanfurcsaszavakat tudsz mondani.
Regi kert maradvanyait orizgetem, nem mindig sikerrel, a zoldbekam pl darabokra tort, de kaptam ujat.Ezen a Romeo-Julias kis kilepon aztan amit tudtam beultettem, idonkent beulok a kozepebe olvasni, es igazi kertnek gondolni kozben.
Nem szoktam kezimunkalni(vagy kezimunkazni?), de van nehany subam, amit en csinaltam, turelem fokmeronek is hivom.Az elso a tigrises 18 eves mult :) ma , amikor ranezek, mar nem hinnem, hogy lenne ismet turelmem szamolgatni.Vajon idovel egyenes aranyban csokken a turelmunk is?vajon az evek veszitik el, vagy a tortenesek halmaza gyengiti el azt az eros kepessegunk?
Megorultem par hete, amikor ismet lattam subat a szupermarketban, egyet gyorsan vettem is, es voila:keszen vagyok.Egy este keszult el, talan 2-3 ora alatt.Ez sokkal kisebb meretu, igazodik a turelmemhez?:) es talan masokehoz, mert csak ilyen meretuek voltak.
Szoval kivittem a mikrokertembe, hogy jo fenyben tuntessem fel a vitorlas subamat.A keretet ugy kerestem tegnap , azt hiszem jol valasztottam.