Saturday, June 9, 2012

saru helyett...


Miota nem  tudok fotozni, hanyatlott az irasom is, visszaestem, mert kiderult a pc torony adta be a kulcsot, nem a fenykepezo es nem az osszekoto kabel.Az ablakombol  lenezve van egy pc javito uzlet, es en megis  keptelen vagyok szetszedni, levinni, mert minden egyeb meg mukodik.
Persze nem is errol akartam irni, csak a neten kellett keresnem a fotot, ahhoz, amit vettem.
Tegnap betevedtem egy most nyilt , amerikai lancolat uzletebe.A cipoosztalyon ragadtam le, mert amultam , neha meg is simogattam egyet, a gyonyoru, szebbnel szebb sarukon.Annyira sokfele van, es annyira szep egyik masik, hogy mar nem is labbeli, hanem igazi muveszi alkotas.Egy ilyenben a jarasunk is egeszen mas lesz, ebben biztos vagyok.Fold folott valamivel:)
Persze en csak nezem, mert en magassarku rajongo vagyok, es ez valljuk be az oltozkodest behatarolja, akarmihez megse vehetunk sarut, megha ilyen szepek is.Kerestem, es addig kerestem, amig talaltam egy majdnem sarut.Ha folulrol nezem, eppen olyan, csak megis van egy kicsi sarka, en igy szeretem.
Egy ilyen sapucsban(saru+papucs, sajat elnevezesem) meg talan a lakkozott korom is elmaradhat, annyira szep, de azert kilakkoztam a labujjamon.

Az oltozoben mosolyoghattam az akasztokon, nevuk volt:Megveszem, Talan, Holnap visszajovok..:)
A fonti papucs volt a Megveszem, az also a Talan egyszer:)
Ejszaka ota esett, olyan aztato, csondes eso, amit ugy szeretek.Meleg van meg mindig, es ebben a sapucsban a zold ernyovel micsoda setat lehet tenni.Mintha  a kiegeszitok nem is engem, minket, de az evszakot, az idojarast oltoztetnek:)