Monday, June 18, 2012

kerti divat...



...az embert amikor lelke melyeig markolo lathatatlan kez markolja meg, razza fol, par masodpercre meg is hal talan, hogy ujjaszulessen...hogy aztan folytathassa, azt a megkezdettet, ha nem is olyan tuzzel, nem is olyan hevvel, nem is olyan mereszen, de megis lepked, jarni kezd, es majd egyszer ujra vakon is mer lepni, nem lesz felos.
Igy sodrodtam, sodrodom, es nyakig vagyunk a nyarban, a jokedvu evszakban.Ha erzelmi megnyilvanulasokra csoportositanam az evszakokat, a nyar a  nevetos evszak lenne.Nevetos mellett batorsaggal is illetnem, mert csupa olyat csinaltat velem, amit elotte soha.Engedtem a csabitasnak a hajozasra, hogy aztan osszegyujtsem az egesz ev futesere elegendo napsugarakat, hogy nevettessen, nevessek magamon, ahogy faj az, hogy ugy lesultem, futeni lehetne velem:)
Es , hogy nevessunk egyutt, elhoztam az en megmosolyognivalomat..mert ugye a kertben is divat a divat, ha belevisszuk.Vegyuk pl ezt a  gyonyoru, sexy kotenyt..ha ebben sutogetunk a faszenen , meg akkor sem lesz reklamalva, ha odaegetjuk a husikat, zoldsegeket..sot ilyen kotenyben zoldsegeket is beszelhetunk, senki nem fogja eszre venni.
A rozsat, bokrot, ilyen viragos fogantyuval egeszen mas vagdosni, visszavagni.Arrol nem is beszelve mennyire megy a rozsahoz.
Ilyen vodorbe szedni a kertbol, meg a novenyeknek is orom azt hiszem, alig varjak, hogy belekeruljenek:) de tevedhetek is, a fontos, hogy jol nezunk ki, a kertben is, kerteszkedes, fozes, vagy csak abrandozas kozben is.
Elfogytak, kifogytam kifogasokbol, a kertem ugy nyult felem, a bokrokon vadul elhatalmasodott agaival, hogy megadtam magam.Megegyeztunk, amig nincs gazdaja, nem hagyom magara, sot , uj divattal dobtam fol, a kertet ha nem is, de a hangulatunkat:)










**fotok sajnos a netrol, de eppen ilyeneket hoztam haza en is