Tuesday, June 26, 2012

ribizli...

 
A penztaroslany nem tudta mi a neve, tolem kerdezte.Vagyis soha nem evett meg, az ize utan erdeklodott.
Csak harom kis kontenerrel lapult a cseresznye mellett, megvettem mind.
Nagyon szeretem a ribizlit.Nem csak az ize kulonleges, de maga a latvany is es a neve sem egyszeru.

Apro kis uveggolyohoz hasonlit, gyonyoru ruby-red ribizli.
Mar attol is kulonleges, ahogy furtokben van a bokron, az ize meg utanozhatatlan.



ribizli medal, egy nagyon szep blogban talaltam ra..

6 comments:

  1. Nekünk meg nincs ribizlibokrunk se, meg piszke bokor sem... :( sebaj jövőre beszerzek tuti. Imádom én is...Addig a szomszédhoz járok legelni :D :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. JO az Edit, ha elnezik:))Mamamnak volt 2 bokor, mindig en legeltem le;))

      Delete
  2. Anno mikor beteg lettem szedtem az e vitamint, ami egy ribizlibogyóhoz hasonlatos piros golyócska.A 6 éves gyermekem majd meghalt, hogy milyen jó nekem, mit is ehetek! Ha tudta volna, mire szedem, csak ezt még nem értette. Van a ribizlizselé, azt ha összekevered tejszínnel, s teszel rá igazi gyümölcsöt, az valami mennyei!

    ReplyDelete
  3. Épp a ribizliszedés kellős közepén vagyok, szépen termett az idén, én így frissen szeretem fogyasztani, de a mennyisége miatt szörpöt és dzsemet fogok készíteni belőle. Nagyra értékelem ezeket a kis bogyókat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa en is frissen szeretem a legjobban.Itt csak par eve latok, rovid ideig es nagyon keves mennyiseg van az uzletben, meg is vettem.En ultettem 2 bokrot a masik haz udvaran, meg nem eleg piros, de ugy tunik en fogom leszedni az iden:)

      Delete