Thursday, June 28, 2012

Lola és a víz...

Vasarnap reggel Lola eloszor jott a partra, mivel uj volt, azonnal be is szaladt a  vizbe, ahol nagyon meglepodott.Sirni kezdett kenyeskedve, kiszaladt, de mar ment is vissza , hogy ujat sirhasson:)
 Delutan a kertben kotottunk ki, kerulve  a vizsgara keszulo, tanulo kamaszt, teret adva neki.
A garazsban talaltam egy regi kis kadat, abban megfurdettem Lolat, borzasztoan elvezte.
Amikor este en itthon zuhanyoztam, addig sirt az ajto elott, hogy be kellett engedni, es kiderult a kadba szeretne beallni ismet.Kivittem a porchra, ahol kapott tolem nehany csoppet egy vizipisztolybol, hogy utana en kaphassak boldogsag koroket, amit O futott le.

Kiderult imadja a vizet, es azota rendszeresen szeretne furodni.Napi ketszer  , sokszor is:)
Mint egyszer megtudtam, a faggyu termeles fokozodik, ha gyakran furdetjuk, igy ezzel probalom lerazni, magyarazom neki, de nem vagyok meggyozo.

Meg soha nem volt ilyen kutyam, aki szerette a vizet, teljesen szo nelkul allok a jelenseg elott.Nagyon tetszik, akarcsak Lola:)