Wednesday, June 20, 2012

hóvirág Júniusban...:)


"Gyerekkoromban sokszor hallottam a hovirag mesejet.Aprilisban viragzott, es azt remelte ,hogy talalkozni fog hercegevel, a rozsaval.
,,Varom a rozsat, a kedvesemet, a nyar viragat.Itt adott nekem talalkat.De mar nem birtam tovabb a varakozast, es elobujtam.Tudom, hogy eljon, megigerte."
Igy hat , minden evben, mikor elolvad a ho, elobujik a kis hovirag, es varja volegenyet, a rozsat.Mindhiaba." 

 Liv Ullmann: Valasztasok cimu konyvebol reszlet

Draga Kati( Hajnalváró )!:)
Itt vagyok ebben a hajnalban, csorgore huztam az oram, hogy irhassak Neked.
Amikor olvastam ezt a  reszt a konyvben, mar utazott az ajandekod, mosolyogva jeloltem be, mert tudtam, hogy illo lesz igy emlekezni, megkoszonni.Tegnap megkaptam, es bar tudtam, hogy mit kapok, megis a meglepetes erejevel birt, az a csomagolas, a gondossag,a reszletessege, ahogy elkeszitetted oket:)
A himzett "A" betutol meg ugy elerzekenyultem.Ebben a rohano vilagban , ha valaki barmit leul es csinal nekem a ket kezevel, attol meg erzerszeresere no a szememben az erteke.Ma fogok kepkeretet keresni hozza.
Mivel nem tudok fotot feltenni(egyelore), kerestem valamit, de a Te himzett, viragos betudet nem  adja vissza, igy eggyel tobb indok, hogy szetszedjem a gepet es leadjam javitani:)
Nem irok a hazrol, mert szinte naponta uj tortenik, de en hiszek a csodakban es bizom, hogy tavaszelozeteskent igy varja majd a volegenyet a Te altalad kapott hovirag, mint a  meseben.Akkor majd irhatom az en sajat mesemet, beleszove Teged, ahogy egy fulbevalo-nyaklanc hoviragot hozott nekem a nyarban, meg csak nem is a tel vegeben:)
Nagyon -nagyon orulok, es ezerszer is koszonom Neked!!!:)