Friday, June 1, 2012

junius...

...jott a josagos junius, a husito, mar mar borzongato levegojevel tancol a fuggonyom.
Jolesoen husit, az elozo napok 34 fokjai utan.Nem volt az majus honapra valo.
A juniusrol a lyukas ora jutott eszembe valamiert.Hogy szerettuk azokat, mert nem lehetett elore tudni, varatlan ajandekkent hatott mindig.A sok elfojtott feszultseg, a dolgozatok levegoben logasa, a felelesek, a vajon ki fog ma felelni szorongasai  olyankor azonnal felszinre tortek, es majdnem tomboltunk oromunkben:)
Lyukas orat adnek neha felnotteknek is, esetleg lyukas napot:)





-akkor veszek egy turbo telefonkartyat, felhivod?azon sokaig tudsz beszelgetni veluk.
-ha nem veszel is felhivom, te is tudod:)
Ma van apuka szuletesnapja, apuka a ferjem edesapja, es en szoktam hivni, koszonteni, mert apuka hallasa sokat romlott, en meg turelmes vagyok.Akkor is, ha rosszul ert, es nem a kerdesemre valaszol.Szeretem apukat, szeretem, hogy lassu, az o vilagaban maradt ritmussal el, beszel, raer, nem siet.Hiszen akik sietnek sem ernek oda elobb, szokta mondani:)Szeretem, hogy egy ilyen, szinte megallt, a mostani elettel hasonlitva allonak tuno beszelgetes utan mindig mas leszek, mashogy erzem magam, meg akkor is szeretem , ha ez az o napja, az O szuletesnapja:)
Boldog Szulinapot Apuka!:)