Sunday, June 10, 2012

levél...


A barát - egy telefonhívással, látogatással, váratlan apró meglepetéssel - bearanyozza a mindennapokat.
Pam Brown

Kedves Rozsa!
Kulon itt szeretnek nyomot hagyni a naplomban arrol, hogy milyen oromet okoztal ismet a beirasoddal!
A kukorica gyonyoru, oriasi ormomre van azzal, hogy en ilyen fejlodeseben nem lattam, csak megvettem a pici csoveket egy hirtelen otlettel, es most megis lathatom.Az apro szemek nem csak szarakat hoztak, de baratsagot is ultettek.Ma mar nevetsegesnek tartom magam azzal, amikor elkoszontem, es jobban ertem, erzem, hogy rossz volt Neked.Hiszen meg a kukoricak ki sem keltek akkor.
Igerni nem szeretek, csak, ha biztos vagyok valamiben, es sokszor meg akkor is tortenhet fordulat, de nagyon remelem , hogy egyszer talalkozom Veled.
Az eper kukorica melle majd ezzel a piros szinu napraforgoval leplek meg:)Tavaly ultettem,es nagyon kulonlegesnek talalom, pedig haragszom, ahogy jatszanak a termeszet termeszetessegevel.Pl narancs, lila szinu paradicsom:)
A kukorica gyonyoru, ahogy irtam is, latszik, hogy szeretve van, orulok, hogy te nyerted!
Koszonom!:)


Agnes.