Sunday, June 10, 2012

levél...


A barát - egy telefonhívással, látogatással, váratlan apró meglepetéssel - bearanyozza a mindennapokat.
Pam Brown

Kedves Rozsa!
Kulon itt szeretnek nyomot hagyni a naplomban arrol, hogy milyen oromet okoztal ismet a beirasoddal!
A kukorica gyonyoru, oriasi ormomre van azzal, hogy en ilyen fejlodeseben nem lattam, csak megvettem a pici csoveket egy hirtelen otlettel, es most megis lathatom.Az apro szemek nem csak szarakat hoztak, de baratsagot is ultettek.Ma mar nevetsegesnek tartom magam azzal, amikor elkoszontem, es jobban ertem, erzem, hogy rossz volt Neked.Hiszen meg a kukoricak ki sem keltek akkor.
Igerni nem szeretek, csak, ha biztos vagyok valamiben, es sokszor meg akkor is tortenhet fordulat, de nagyon remelem , hogy egyszer talalkozom Veled.
Az eper kukorica melle majd ezzel a piros szinu napraforgoval leplek meg:)Tavaly ultettem,es nagyon kulonlegesnek talalom, pedig haragszom, ahogy jatszanak a termeszet termeszetessegevel.Pl narancs, lila szinu paradicsom:)
A kukorica gyonyoru, ahogy irtam is, latszik, hogy szeretve van, orulok, hogy te nyerted!
Koszonom!:)


Agnes.

6 comments:

  1. Kedves Ágnes, tudod, hogy most nagyon meghatódtam...én hiszek abban, hogy minden valamiért történik, egyszerű dolgokkal is mint ezzel a kukoricával, így a találkozásunk sem a véletlen műve volt, így hiszek a folytatásában is, személyes találkozásként.
    A napraforgó nagyon szép és különleges, mi nagyon örülünk az ilyen, nálunk még nem létező dolgoknak.
    Puszillak:))) számomra öröm, ha tudtalak egy kis jókedvre deríteni.

    ReplyDelete
  2. Nagyon jol sikerult a bejegyzesed:))annyira szepek a kukoricak a foton, ugy megorultem, hogy itt is irnom kellett.
    Es en is hiszek:))

    puszi, szep napot:))

    ReplyDelete
  3. Nálam is ám nagyon nagyon szépen fejlődik, most a hétvégén fotóztam. Nem is tudom, hágy db-ot ültettem a közel 10 méteres sorba, de eddig hibátlanul kibújtak, és nagyon klassz nagy már mind. Most míg kattingattam a gépet gondoltam rád, hogy na majd fogsz neki örülni. Tényleg kíváncsi vagyok mekkorára nőnek majd, hány csövet fognak hozni. Szóval nagyon klasszul néznek ki, ahogy sorban állnak, majd meglátod :D. Nemsoká felteszem a képeket :)
    Puszillak
    Edit

    ReplyDelete
  4. Edit:))tenyleg nagyon orulok, mert en csak a csoveket lattam.Aztan sokszor van olyan is, hogy a mag nem kel ki, ettol izgultam a legjobban.
    Kosoznom Neked is !! majd lesem a fotokat:)) annyira jo ugy adni valamit, ha viszont latjuk, hogy szeretve van:)

    Varom a kepeket!

    koszonom megegyszer, es puszillak en is:))

    ReplyDelete
  5. Én meg itt csendben örvendezek a ti örömötök miatt :-)))Ez is finom dolog ám :-)

    ReplyDelete
  6. koszonjuk, nagyon kedves toled:))en is tudok, masenak is:)

    ReplyDelete