Sunday, June 3, 2012

jó nap 2/Te meg En...



Te- a vacsoranal akkor szamitok Rad, tudod azzal a szemellyel a megbeszelesen.
en- onmagam fogom adni, tudod:)
Te- elotte, ha van kedved elvihetlek az aruhazadba,hogy jobb kedved legyen...
en-jol ertem kedves Uram, hogy On megvesztegetni probal engem?
Te- nevetes...
en-ne ertsen felre, elfogadom a megvesztegetesi ajanlatat:) mennyi ideig maradhatok?
Te-kb addig, hogy az en jo kedvem se vesszen el..
Mi-nevetunk


A vacsora jol sikerult, a megbeszeles jobban, a kesoi hirtelen mozi, hab a tortan volt...


* egyik kedvenc fotom rolunk

13 comments:

  1. Nagyon meghitt fotó, érződik a képből kettőtök boldogsága. Tartson nagyon sokáig.
    Szerettel:
    Mrtita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonjuk:)ez mar igy marad, mert mar a legnehezebbet is megjartuk:))

      puszillak:)

      Delete
  2. Hát igen, kellenek az életben ilyen fotók és ilyen párbeszédek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem mondom, hogy minden napos, vagy hetes, de neha nagyon jok sikerulnek, azert is irtam le:)nagyon kellenek!

      puszi:)

      Delete
  3. Nagyon kedves bejegyzés, örülök, hogy olvashattam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Rozsa:)en meg ugy orulok, hogy ilyet megorokithettem!:)jol el tudunk bolondozni neha:)

      puszi:)

      Delete
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom, es orulok, hogy ilyen kedveset tudtam megosztani:))

      puszi:)

      Delete
  5. Milyen édes párbeszéd...Jó volt olvasni, mosolyra derített, mert elképzeltem a jelenetet...
    Tetszik a spontán moziba beülés, mi is szoktunk néha, de engem egy egy film nem tud ott magával ragadni, inkább maga a "mozi" varázsa kerít hatalmába. Legutóbb rajtunk kívül senki nem volt a nézőtéren, csak mi ketten, s persze nekem az első 2 percben sikerült eltörnöm a 3D szemüveg szárát, amikor rémületemben azt hittem, hogy egy nagy madár épp felém tart :)) Na akkor mondtam "Te"-nek, hogy üssön le, ha még egyszer moziba akarok beülni :D

    Kellemes hetet!

    Viktória

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viktoria:)

      En nagyon szeretem a spontan dolgokat, mert az elore tervezesnel idojaras, hangulat , annyi minden kozbejohet.Persze van amit csak tervvel lehet kivitelezni, de ez most igy hetvegen megtortenhetett.Az egesz napos pihenes utan, jo volt ejszakazni.
      Az a 3D-s dolog az nagyon jo:))
      Koszonom a torteneted, es viszont szep hetet kivanok!

      puszi:)

      Delete
  6. Latjatok ezert puszizok en allandoan, mert a kozelemben is allandoan osztogatom, ahogy a kep mutatja:))

    ReplyDelete
  7. Bolondozás és puszizás, a lételemem nekem is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Latod mennyire kiszurtam a nagy hasonlosagot azonnal?:)

      Delete